Bli kunde

Bruk din eksisterende BankID for å bli kunde hos oss, og bestill deretter alt du trenger i mobilbanken eller nettbanken.



Slik blir du kunde hvis du har BankID

 

Har du ikke BankID?

Fra du er 13 år kan du få BankID. For å få BankID hos oss må du komme innom et av våre kontorer med legitimasjon. Gyldig legitimasjon for å få BankID er norsk pass. (Med utenlandsk pass kreves tilleggsdokumentasjon) . Dersom du ikke kan møte opp i kontoret, ta kontakt på telefon 03202. 


Slik blir du kunde hvis du ikke har BankID

Bli kunde uten BankID

Er du over 18 år og ikke har BankID må du sende inn elektronisk skjema. Når alt er klart vil du få beskjed og kan komme innom for å signere avtaledokumentene.

Verger kan søke om konto for mindreårige i egen mobilbank og nettbank, eller de kan kontakte bankkontoret. 

Become a customer without BankID

If you are more than 18 years of age and do not have BankID, please fill in this electronic form to become a customer. We will contact you when the documents are ready to be signed.

Parents/legal guardians can apply for accounts for children via their mobile bank or online bank, or they can contact a branch for assistance.


Hva skjer videre?

  • Mobilbank, nettbank og nye kontoer blir tilgjengelig umiddelbart
  • Kortene kommer i posten etter ca. 7 virkedager (Tips! For en kjapp postgang, husk at navnet ditt må stå på postkassa.)
  • PIN-kode til kortene finner du i mobilbanken og nettbanken. Du har samme PIN på alle kort.
  • Overføring av penger fra kontoer i tidligere bank tar ca. 7 dager
  • Dersom du mottar papirfaktura på en regning du egentlig har AvtaleGiro på, betal denne. I perioden fra din gamle bankforbindelse avslutter avtalen hos seg til vi har registrert den på nytt hos oss, kan dette forekomme.
  • Eksisterende eFaktura kommer automatisk opp i mobilbanken og nettbanken.