Nettbanken er grunnmuren i økonomien i bedrifta. Her får du effektive verktøy for å styre den daglege økonomien og moglegheita til å planlegge framover.
Samkøyr bank og rekneskap
Godkjenn betalingar, sjå kontorørsler og informasjon om innbetalingar i rekneskapsprogrammet.
Sjå korleis pengebehaldninga har vore over tid, og korleis den blir berekna å bli framover.
Set opp automatisk overføring av pengar.
Likviditet
Likviditet er penger som du eller bedriften har på kontoen her og nå. God likviditet vil si at du kan betale regninger, avgifter, skatt eller lønn i tide. Dårlig likviditet vil si at du ikke har nok penger til å betale for deg.
Du finn betalinga under Betale og Forfall. Trykk på betalinga det gjeld, og vel Opphev godkjenning, endre forfallsdato ved å velje Endre betalinga. Du finn den også igjen under betale og godkjenn.
Dersom du godkjenner betalingane dine i eige rekneskapsprogram, får du ikkje endre forfallsdato i nettbanken. Då må du stoppe betalinga og sende inn ny betaling frå rekneskapsprogrammet med riktig forfallsdato.
For å logge inn i nettbank bedrift må du klikke logg inn på bedrift sidene, hit kjem du ved å klikke Bedrift oppe til venstre. Har du klikka logg inn på privat sidene, kan du klikke Gå til nettbank bedrift.
Dette valet blir hugsa slik at du slepp å velje nettbank bedrift neste gong.
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra. Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Eg bruker både BankID-appen og kodebrikke
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:
Avinstaller BankID-appen.
Installer BankID-appen på nytt.
Når du set opp appen igjen, ikke aktiver "Raskare BankID" (biometri). Det kan til info ta opp mot 15 minutt før ein får sett opp BankID-appen på ny utan biometri.
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
Klikk på Meny øvst til høgre i vindauget og vel Endre BankID-passordet.
Følg rettleiinga for å endre passordet, og lag eit sikkert passord.
Det nye passordet må vere minst 8 teikn og innehalde både bokstavar og tal, eller ein kombinasjon av små og store bokstavar. Bruk spesialtegn, til dømes $ eller #, for å gjere det ekstra sikkert. Vi sjekkar passordet ditt mot ei liste av ofte brukte passord som ikkje er sikre nok, inkludert fødselsdatoen din.
Hugs at BankID-passordet ditt er personleg. Du skal ikkje dele det med andre. Du bør endre passordet ditt viss du trur at nokon andre har fått vite det. Har du gløymt passordet ditt, må du ta kontakt med oss på 57 82 97 00.
Kontoutskrift finn du i nettbank bedrift under Transaksjonar. Du kan søke på mottakar, kontonummer, beløp eller liknande. Du kan òg gå til Arkiv og velje Kontoutskrift i nedtrekksmenyen.
Merk at du må vere administrator for å legge til nye brukarar. Brukar treng ikkje å vere kunde i Sparebank 1 frå før, men må ha BankID for å kunne logge inn. Har ikkje brukaren BankID må han eller ho kontakte banken sin for å få det.
Det er ingen avgrensingar i talet på brukarar i nettbank bedrift, men fleire brukarar kan føre til prisendringar, sjå vår prisliste.
1. Opprett brukar
Logg inn i nettbanken
Klikk Meny oppe til høgre. Vel Administrasjon og deretter Brukarar.
Klikk på knappen Opprett ny brukar.
Fyll inn personnummer (11 siffer), førenamn og etternamn.
Hugs å legge til tilgongar og rettar, sjå punkt 2 nedanfor.
Trykk på knappen under for å gå direkte til riktig stad i nettbanken.
Vel tilgongar brukaren skal ha under Tilgong til funksjonar.
Under Rettar vel du dei rettane brukaren skal ha til dei ulike kontoane.
Du kan enkelt kopiere tilgongar og rettar frå ein brukar til ein annan. Klikk på Kopier rettar frå annan brukar og vel brukar, så klikkar du på Kopier og oppdater.
Mange bedrifter blir utsette for svindelforsøk, korleis kan bedrifta di unngå å bli lurt?
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}