Du treng ikkje å starte appen når du skal logge inn. Appen opnar seg av seg sjølv etter at du har valt "BankID".
For at appen skal starte opp bør du aktivere varslingar. For å skru på varslar må du gjere følgjande: Gå til Innstillinger på mobilen din. Har du iPhone vel du Varslinger – BankID – Tillat varslingar. Har du Android går du inn på Appvarslar – BankID – Tillat varslar.
Slik ser det ut når du skal logge inn i nettbanken
Slik ser det ut når du skal logge inn i offentlege tenester
Ofte stilte spørsmål om BankID-appen
Får du ei feilmelding?
Skru av og på telefonen din
Fungerer ikkje det kan du prøve å slette BankID-appen, laste den ned på nytt og prøve å aktivere den igjen.
Har du ikkje mottatt aktiveringskodane?
Sjekk at du har registrert riktig e-postadresse hos oss.
Sjekk søppelpostkassa i e-posten din. Du kan legge til "noreply@sparebank1.no" som ein kjent avsendar, dette hindrar at e-post frå oss blir markert som søppelpost.
Av og til tar det litt tid før aktiveringskodane blir sendt ut, så vent litt og sjekk e-posten din igjen om ei lita stund.
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra. Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Eg bruker både BankID-appen og kodebrikke
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:
Avinstaller BankID-appen.
Installer BankID-appen på nytt.
Når du set opp appen igjen, ikke aktiver "Raskare BankID" (biometri). Det kan til info ta opp mot 15 minutt før ein får sett opp BankID-appen på ny utan biometri.
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
Nei, av sikkerheitsmessige årsaker kan du berre ha BankID-app på éin mobil eller eitt nettbrett av gongen. Når du aktiverer BankID-app på ein ny mobil eller nettbrett, vil appen slutte å fungere på den gamle.
No har det kome ei ny teneste i BankID-appen som gjer at du kan bruke den som legitimasjon. Førebels blir dette godtatt som gyldig legitimasjon på Posten og Vinmonopolet. På BankID.no finn du meir informasjon om tenesta.
Nei, bruker du "Utan BankID" med eingongskode-appen vil det no vere kodebrikke som er alternativet for deg. Viss du ikkje har kodebrikke frå før må du ta kontakt med banken for å bestille det.
Eingongskode-appen vil fungere heilt fram til du får kodebrikka.
Det er mange svindlarar som prøver å utnytte endringar rundt BankID. Du vil aldri få SMS eller e-post frå oss eller BankID som ber deg om å logge inn eller laste ned noko via lenker.
Last alltid apper direkte ned frå App Store eller Google Play. Pass også på at du aldri gir frå deg BankID-passord eller annan sensitiv informasjon uansett kven som tar kontakt og spør deg om dette.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}