KUNDESERVICE BEDRIFT
Nettbank bedrift
Sjekk om chatboten har svaret. Viss den ikkje kan hjelpe deg, koplar vi deg raskt vidare til ein rådgjevar.
Sjekk om chatboten har svaret. Viss den ikkje kan hjelpe deg, koplar vi deg raskt vidare til ein rådgjevar.
Laster chat ...
Her finn du oversikt over løysingar.
Treng du kontoutskrift eller bilag?
Les om korleis du finn dei her.
Endre tilgangar til nettbank bedrift?
Les meir om korleis du gjer det her.
Les meir om korleis du koplar til rekneskapsprogrammet ditt her
Det kan vere fleire grunnar til at du ikkje kjem inn i nettbanken. Den vanlegaste årsaka er at kundeopplysningane vi har på bedrifta ikkje er oppdaterte, og derfor blir nettbanken sperra. For å få opne nettbanken igjen må de oppdatere kundeinformasjonen under.
Årsoppgåva for 2024 sendast ut innan 15. januar 2025.
Du finn den i nettbank bedrift under Transaksjonar - Årsoppgåve.
Har du enkeltpersonføretak, må du vere obs på at det ikkje er ei eiga årsoppgåve for bedrifta. Årsoppgåva for ENK kjem saman med di personlege årsoppgåve, og difor kan du også finne den under mine dokument i nettbank privat.
Du finn betalinga under Betale og Forfall. Trykk på betalinga det gjeld, og vel Opphev godkjenning, endre forfallsdato ved å velje Endre betalinga. Du finn den også igjen under betale og godkjenn.
Dersom du godkjenner betalingane dine i eige rekneskapsprogram, får du ikkje endre forfallsdato i nettbanken. Då må du stoppe betalinga og sende inn ny betaling frå rekneskapsprogrammet med riktig forfallsdato.
* Ikke garantert oppgjør kl. 15.
BID er ei forkorting for BankID, så desse feilmeldingane har med BankID å gjere. Her er ei oversikt over kva dei ulike feilmeldingane betyr, og kva som kan vere løysinga:
BID-1437 og BID-1407 Dette er ein mellombels feil som kan oppstå ved innlogging. Løysing: Forsøk på nytt. Ta kontakt med kundeservice dersom feilen held fram. |
|
BID-9314 Passordet er tasta feil for mange gonger og det har oppstått ei sperre. Løysing: Ta kontakt med kundeservice. |
|
BID 5000 Dette er ein kommunikasjonsfeil som kan komme av innstillingar i nettlesaren din eller nettverket du er tilkopla. Løysing:
|
|
BID-1439 Denne feilen betyr at din BankID har blitt sperra. Det kan skje viss du har tasta feil eingongskode for mange gonger, eller viss du har logga på frå fleire ulike PC’ar eller nettbrett. Løysing: Ta kontakt med kundeservice så opnar vi BankID-en din igjen. |
|
BID 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 20a1, 20a2, 20b0, 20b1, 20c1 Kort fortalt oppstår desse feilmeldingane på grunn av tekniske kommunikasjonsfeil. Løysing: Prøv å lukke nettlesar og opne på nytt, eller bytte nettlesar og logg inn på nytt. Viss problemet ikkje løyser seg, kan du ta kontakt med oss for å få hjelp. |
Kodebrikka kan vere grei som ei reserveløysing, men er ikkje nødvendig å ha. Bruker du BankID-appen i staden har du med deg kodebrikka overalt, heile tida! Viss du har registrert mobilnummer og e-post i nett- eller mobilbanken kan du enkelt komme i gong ved å lese meir og laste ned BankID-appen her.
Dersom du ikkje bestiller ny kodebrikke og heller vel BankID-appen, bidreg du også til å redusere elektronisk avfall. Godt for miljøet og enklare for deg!
Viss du ønsker å bestille ny kodebrikke, kan du gjere dette innlogga på chat eller ta kontakt med oss på 57 82 97 00. Det tar ca. 3 veker før du får kodebrikka i postkassa. Kodebrikka er personleg og skal ikkje nyttast av andre.
Du må laste ned appen på den nye mobilen din, og aktivere den på nytt. Når BankID-appen er aktivert på ein ny telefon eller nettbrett vil den slutte å fungere på den gamle.
Du kan aktivere BankID-appen på den nye telefonen din med den BankID-appen du har på den gamle telefonen din. Last ned BankID-appen på nye telefonen og vel metode "Aktiver med kodebrikke eller app".
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:
Viss du ønsker å berre bruke kodebrikke:
Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vere løysinga.
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
Kodebrikka kan vere grei som ei reserveløysing, men er ikkje nødvendig å ha. Bruker du BankID-appen i staden har du med deg kodebrikka overalt, heile tida! Viss du har registrert mobilnummer og e-post i nett- eller mobilbanken kan du enkelt komme i gong ved å lese meir og laste ned BankID-appen her.
Dersom du ikkje bestiller ny kodebrikke og heller vel BankID-appen, bidreg du også til å redusere elektronisk avfall. Godt for miljøet og enklare for deg!
Viss du ønsker å bestille ny kodebrikke, kan du gjere dette innlogga på chat eller ta kontakt med oss på 57 82 97 00. Det tar ca. 3 veker før du får kodebrikka i postkassa. Kodebrikka er personleg og skal ikkje nyttast av andre.
Det kan vere fleire grunnar til at du ikkje får brukt BankID. Dette kan skuldast nettlesaren, BankID-appen, eller at nettbanken er mellombels utilgjengeleg.
Viss du får ei feilmelding som startar med BID, så handlar feilen om BankID.
Det kan vere fleire årsaker til at BankID-appen ikkje fungerer. Her er nokre feilsituasjonar som kan oppstå, sjekk om rettleiinga kan hjelpe:
Då har du mest sannsynleg slått av varslingar på mobilen din. Opne BankID-appen og slå på varslingar ved å trykke på meldinga som ligg på heim-skjermen. Då får du ein snarveg inn i appen kvar gong du skal godkjenne ein førespurnad.
Du må velje BankID, og ikkje BankID på mobil, når du skal logge inn med app. Når du loggar inn første gong med app, vel du app som metode: klikk på "Vel annan BankID" under feltet for eingongskode. Så vel du ønska kodeapp i lista, trykker deg vidare og følger instruksjonane på mobilen din.
Dersom du ikkje får opp pushmeldingar frå BankID-appen, må du først sjekke om du har skrudd på varslingar på mobilen eller nettbrettet du bruker. Dette blir gjort i innstillingane på telefonen eller nettbrettet. Dersom du har skrudd på varslingar, men framleis ikkje får pushvarslingar frå BankID-appen når du loggar inn, bør du sjekke om du har aktivert fokusmodus som «Ikkje forstyrr». I innstillingane kan du velje kva appar denne modusen ikkje skal gjelde for.
Dersom du ikkje fekk trykt på pushvarselet frå BankID-appen når du skulle gjere ein innlogging, kan du gå inn i appen for å godkjenne innlogginga. Deretter må du gå tilbake til brukarstaden der du gjorde innlogginga, for å taste inn BankID-passordet ditt.
Viss du prøver å logge inn med BankID-appen og den blir ståande å rulle utan at noko skjer, har du mest sannsynleg ikkje fått trykt på pushvarselet som kom opp. Då kan du manuelt gå inn i BankID-appen for å bekrefte at det er du som prøver å logge inn.
Viss appen blir sperra etter at mange forsøk på innlogging må du kontakte banken din for å låse opp BankID-appen igjen. Det hjelper ikkje å aktivere appen på nytt.
På bankid.no kan du finne endå fleire detaljar viss du har problem med BankID-appen.
Oversikt over betalingar finn du i nettbanken under Betaling > Transaksjoner > Kontobevegelser. Her kan du også ta ut bilag på alle betalingar.
Stoppa betalingar kan du ikkje slette sjølv i nettbanken, dei blir liggande inneverande månad pluss to månadar frå forfallsdato. Dersom du prøver å aktivere eller stoppa betalinga så blir den liggande inneverande månaden pluss to månadar frå denne datoen.
Dette kan skje når du registrerer ei betaling rett før midnatt med forfallsdato same dag, medan sjølve signeringa blir fullført etter midnatt. Nettbanken registrerer dette som at du har lagt opp betalinga med forfallsdato ein dag tilbake i tid.
For å løyse dette må du kontakte oss på 57 82 97 00.
Sjå også
Sperre kort
Sperre BankID
Ein medadministrator kan legge til og endre brukarar og brukarrettar saman med ein annan administrator eller medadministrator.
Bedrifta kan ha éin overordna administrator for nettbanken, eller to medadministratorer. Med to medadministratorer er det to personar som må godkjenne endringar rundt brukarar og brukartilgangar. Det gir ein ekstra tryggleik for bedrifta.
1. Finn fram til brukar
2. Endre tilgangar og rettar
No står du på sida der du endrar på tilgongar og kontorettar til valt brukar.
Sjå kva dei ulike tilgongane og rettane gir brukaren moglegheit til.
3. Lagre endringar
Når du har endra tilgongar og rettar, vel du Lager nedst på sida. Endringane er utførte og gjeld umiddelbart.
Trykk på knappen under for å gå direkte til riktig stad i nettbanken.
Merk at du må vere administrator for å legge til nye brukarar. Brukar treng ikkje å vere kunde i Sparebank 1 frå før, men må ha BankID for å kunne logge inn. Har ikkje brukaren BankID må han eller ho kontakte banken sin for å få det.
Det er ingen avgrensingar i talet på brukarar i nettbank bedrift, men fleire brukarar kan føre til prisendringar, sjå vår prisliste.
1. Opprett brukar
Trykk på knappen under for å gå direkte til riktig stad i nettbanken.
2. Legg til tilgongar og rettar
Sjå kva dei ulike tilgongane og rettane gir brukaren moglegheit til.
3. Lagre ny bruker
No er brukaren lagt til. Tilgongane og rettane til personen gjeld umiddelbart.
1. Finn fram til brukar
2. Gjennomfør sletting
Trykk på knappen under for å gå direkte til riktig stad i nettbanken.
Skal du legge til ny administrator i nettbank bedrift, gjer du det via knappen under. Når bestillinga er sendt inn, må avtalen signerast elektronisk i samsvar med bedrifta, laget eller foreininga sine signeringsreglar. Hugs å oppdatere i Brønnøysundregistera dersom det har vore endringar i kven som skal signere. Så snart avtalen er signert er ny administrator/kasserar klar til bruk.
Berre administratorar kan endre på tilgongar i nettbanken. Det gjer du under menypunktet Admin i nettbank bedrift. Der kan du også slette ein eksisterande administrator.
Sjå også: Kva er medadministrator?
Dette kjem av problem i tilknyting til Java og Google Chrome. Inntil vidare anbefaler vi at du bruker Safari som nettlesar på Mac OS X.
Gå gjennom bustaden saman for å sjå om den er i den standen de avtalte. Bruk gjerne eit standardtilbakeleveringsskjemafor å vere sikker på at de får med dykk alt.
Er bustaden i avtalt stand kan utleigar logge seg inn i nettbank bedrift og frigi depositumskontoen. Under Min oversikt finn du Leigetakarane mine, klikk deretter på Frigi depositum. Eventuelt kan du bruke knappane under, her kan du òg avslutte depositumkontoen om du er leigetakar.
Utleigar kan ha krav på heile eller deler av depositumet dersom leigetakar ikkje har overhalde avtalen i leigekontrakten. Dette kan til dømes vere manglande betaling av husleige eller skadar utover vanleg slitasje. Forbrukarrådet har laga ein rettleiing for kva utleigar kan krevje, og kva ein ikkje kan krevje erstatning for.
Utleiger frigir depositumkontoen på same måte som over, men vel då å frigi konto med krav.
Til vanleg loggar du inn med fingeravtrykk, Face ID eller PIN-kode.
Skal du bruke mobilbanken for første gong?
For å bruke mobilbanken, må bedrifta ha nettbank. Når det er på plass følger du stega nedanfor.
Ein filsti beskriv der du hentar og lastar ned filer for vidare behandling. Filstien inneheld namnet i dokumentet, dokumenttype og der det er lagra.
Eit rekneskapsprogram lagar betalingsfiler for å kunne gjere fleire inn- og utbetalingar samtidig. Fila blir sendt til banken og betalingane blir gjennomførte. Dette kallast filoverføring eller remittering.
Har du fleire tilsette, kan du til dømes betale ut lønn med filoverføring. Lønns- eller rekneskapssystemet lagar ein lønnsfil som blir sendt til banken og utbetlingane skjer automatisk utan at du treng å registrere noko manuelt.
Mange rekneskapsprogram kan koplast til nettbanken, og då treng du ikkje tenke på filoverføringar, kople nettbank til rekneskapsprogram.
For å lage ein filsti i nettbanken vel du Meny, Filer, Filoppsett og Nytt filoppsett. Vel riktig filtype, skriv inn namn og vel der fila skal ligge. Viss du ikkje ser fana Filer må den som er administrator i nettbank bedrift tildele deg funksjonen Administrering av filer under Rettigheiter til funksjonar og handlingar.
For å lage ein filsti og bruke filoverføring må du ha integrert versjon av nettbankavtalen.
Mange rekneskapsprogram kan koplast til nettbanken, og då treng du ikkje lage filoppsett, kople nettbank til rekneskapsprogram.
Filer som tidlegare er henta eller sendt, finn du i nettbanken under Meny, Filer og Filarkiv.
Prokura er ei fullmakt som eit aksjeselskap gir til ein eller fleire personar i selskapet. Innehavaren av prokura kallast ein prokurist, og har fullmakt til å opptre og underskrive på vegner av selskapet i samband med den daglege drifta. Du kan ikkje bruke prokura til å hefte eller selje den faste eigedommen i føretaket.
Nettbanken kan koplast saman med rekneskapsprogrammet til bedrifta, slik at bedrifta kan godkjenne betalingar direkte i rekneskapsprogrammet. I tillegg har ein moglegheit til å legge til remittering, slik at rekneskapsprogrammet blir oppdatert kvar dag med kontorørsler. Og ein kan få detaljar om innbetalingar sendt automatisk til rekneskapsprogrammet.
Gå til Administrasjon > Brukere. Her kan du redigere rettar og tilgongar til alle brukarar.
Du kan teste din BankID og nettlesar på BankID.no. Vel vanleg BankID.
Viss du har problem med å bruke din BankID på andre nettsider enn Sparebank1.no, sjekk om du får logga inn i nettbanken. Viss innlogging i nettbanken fungerer er det sannsynlegvis ein feil på den aktuelle nettsida eller løysinga du prøvde å bruke.
Nei, det må du ikkje, og du kan bli kunde hos oss med BankID frå annan bank.
Men når BankID med annan bank opphøyrer, og du må få ny BankID, kan du få det ved å møte hos din næraste SpareBank 1 med pass m/RFID, reisebevis m/RFID eller norsk nasjonalt ID-kort.
Det er berre mogleg å søke seks månader om gongen. Dersom du t.d. søker frå 0101xx-til 3112xx så vil du få feilmelding. Legg inn ein kortare tidsperiode og prøv på nytt.
Behaldningsoversikt kjem ut i januar. Dokumentet finn du i nettbank bedrift under Transaksjoner -> Arkiv. Vel "Andre kundemeldinger".
Så snart dokumentet for årsoppgåve for fond er klart finn du dette i nettbank bedrift under Transaksjoner -> Årsoppgåve.
SEPA står for Single Euro Payments Area, og er eit felles betalingsområde for euro som skal gjere det lettare å handle på tvers av land tilhøyrande EU/EØS i Europa. ISO 20022 XML er det nye formatet for innsending av betalingsfiler som skal nyttast for betalingar i euro innan SEPA og som har vore gjeldande frå 31. oktober 2016.
Dette hentar du i VPS (verdipapirsentralen) sin eigen portal.
Betalingar med OCR og KID blir berre viste som ein totalsum i nettbanken. For å sjå alle betalingane må du laste ned filene frå nettbanken og inn i rekneskapsprogrammet.
Med tenesta "sending av eFaktura" kan du sende faktura til privatkundane dine, bedriftskundar og offentleg sektor, uavhengig av banksambandet til kunden.
BankID på mobil er no i ferd med å bli fasa ut, og det er ikkje lenger mogleg å bestille dette. Løysinga som overtar, er BankID-appen.
No har SpareBank 1 gått over til BankID-appen! Det betyr at du som har brukt BankID på mobil eller eingongskode på mobil må gå over til BankID-appen.
Dette gjer du:
Du finn historikken i nettbanken:
Du finn alle lånedokumenta under finansieringsoversikta i nettbanken. Der ligg det ei eiga fane for finansieringsdokument.
Frå du har bestilt tilgong, kan det ta inntil 3 virkedagar før KAR er aktivert.
Bedriftskonto
Kontakt den i bedrifta som er administrator i nettbank bedrift og be om å bli lagt til som brukar. Administratoren bestemmer då kva kontoar du skal ha tilgang til og kva rettar du skal ha.
Lag og foreining
Det same gjeld viss du er ny i styret i eit lag eller ei foreining og skal ha tilgang til konto. Kontakt den som er administrator i nettbank bedrift og be om å bli lagt til med nødvendige rettar.
Dobbel godkjenning av betalingar i nettbanken bidrar til å skape tryggleik. Ved dobbel godkjenning må to personar i organisasjonen godkjenne betalinga, før fakturaen blir betalt.
Er de ein klubb som tilhøyrer Norges Idrettsforbund, har dei sett som krav at betalingar frå ein NIF-klubb skal ha dobbel godkjenning.
Administrator i nettbanken kan aktivere dobbel godkjenning, klikk på Meny, Kontoinnstillingar, Innstillingar og Endre godkjenning.
Revisjonsoppgåva/årsoppgåva vil vere tilgjengeleg i nettbank bedrift i slutten av januar, og dette gjeld for alle bankane våre.
Du finn den under Oversikt - Transaksjonar - Årsoppgave. Merk at du må ha tilgong til alle kontoane til bedrifta for å få fram menypunktet Årsoppgåve.
Dagleg leiar har tilgong automatisk, og kan logge inn i pensjonsportalen vår.
Informasjon ligg under Dokumenter -> Kontoutdrag.
Den som er administrator kan avslutte konto inne i nettbank bedrift.
Slik gjer du det: Gå til Mi oversikt - Kontoar, klikk på kontoen det gjeld og finn Avslutt konto nede til høgre i bildet.
Du kan òg avslutte ein konto ved å fylle ut skjemaet på knappen nedanfor. Den som har signaturrett får tilsendt dokument for avslutning av konto som må signerast elektronisk.
Hugs å hente ut bilag, som kontoutskrifter eller inn- og utbetalingar før du avsluttar ein konto. Disse har du ikkje tilgang til etter at konto er avslutta.
Viss det er ein skattetrekkskonto med pengar på konto, må du fyrst kontakte Skatteetaten for å få frigitt pengane, før du kan avslutte kontoen.
Skal du avslutte depositumskonto gjeld eigne reglar.
Det kan vere fleire grunnar til at du ikkje kjem inn i nettbanken. Sjekk først at du er på bedriftssida når du loggar inn, viss ikkje, klikkar du på bedrift oppe til venstre før du klikkar på logg inn.
Den vanlegaste årsaka til at ein ikkje kjem inn i nettbank bedrift, er at kundeopplysningane vi har på bedrifta ikkje er oppdaterte, og derfor blir nettbanken sperra. For å få opne nettbanken igjen må de oppdatere kundeinformasjonen under.
Dersom ein konto er i minus, altså at kontoen er overtrekt, kan også nettbanken bli sperra. Då må de setje inn pengar på konto, så kontoen kjem i pluss. Når det er gjort ta kontakt med oss på telefon 57 82 97 00, for å få opna nettbanken.
Gjeld problema BankID app'en eller kodebrikka finn du fleire tips her.
Du kan avslutte kundeforholdet ved å klikke på knappen nedanfor. Fyll ut skjemaet og huk av for at du skal avslutte heile kundeforholdet. Den som har signaturrett får tilsendt dokument for avslutning av kundeforhold som må signerast elektronisk.
Hugs å hente ut bilag, som kontoutskrifter eller inn- og utbetalingar før du avsluttar ein konto. Desse har du ikkje tilgang til sjølv, etter at kundeforholdet er avslutta.
Viss det er ein skattetrekkskonto med pengar på konto, må du først kontakte Skatteetaten for å få frigitt pengane, før du kan avslutte kontoen, og kundeforholdet.
Har du ein depositumkonto som også skal avsluttast gjeld eigne reglar.