SpareBank 1 Forvaltning

Din føretrekte partnar for sparing og investering.

Kven er vi?

SpareBank 1 Forvaltning leverer produkt og tenester som effektiviserer og forenklar sparinga di. Samfunnsoppdraget vårt er å auke sparinga i Norge.

SpareBank 1 Forvaltning har konsesjon som verdipapirføretak og eig 100 prosent av aksjane i dotterselskapet ODIN Forvaltning.

Vi er eigde av Sparebank 1-bankane og LO med forbund.

Tenestene vi tilbyr

SpareBank 1 Forvaltning blei etablert i 2021 for å samle og ytterlegare styrke satsinga på spare- og investeringsområdet i SpareBank 1.

Kapitalforvaltning
Vi hjelper kundar med skreddarsydde forvaltningsløysingar og finansstrategi  tilpassa behovet til den enkelte kunde.

Verdipapirtenester
Vi bidrar med ei rekke tenester innanfor verdipapirmarknaden, mellom anna kontoførartenester og kontohald innanfor verdipapirmarknaden.

ODIN Forvaltning
Dotterselskapet ODIN Forvaltning er ein av Norges leiande fondsforvaltarar. Selskapet investerer langsiktig i berekraftige kvalitetsselskap. ODIN leverer eit breitt spekter av aksjefond, kombinasjonsfond og rentefond. Les meir om fonda her: Fondsoversikt ODIN

Porteføljeforvaltning

SpareBank 1 Forvaltning tilbyr individuell porteføljeforvaltning med fokus på kunnskap, resultat og gode kundeopplevingar.

Rapporteringsportalen vår
Du kan følge utviklinga på investeringane dine ved å logge inn på rapporteringsportalen Investrack.


Marknads- og forvaltarkommentarar

Elisabeth Holvik

Markedskommentarar

Elisabeth Holvik er sjeføkonom i SpareBank 1 Gruppen, og skrivande månadlege markedskommentarar som gir deg innsikt i dei viktigaste hendingane og utviklinga i marknaden.

SB1Forvaltning Elisabeth Holvik

Marius S. Hovde

Forvalterkommentarar

Marius Støvneng Hovde er porteføljeforvaltar i SpareBank 1 Forvaltning, og gir deg ein månadleg oppdatering om porteføljeutviklinga og dei mest aktuelle temaa for deg som investor.

SpareBank 1 Fonda

SpareBank 1 Fonda består av våre eigne aksjefond, indeksfond og fondsløysinga Sparebank 1 Alt-i-eitt.

Fonda blir forvalta av vårt prisvinnande forvaltarteam, som jobbar tett saman og følger SpareBank 1 sin solide investeringsstrategi.

Berekraft i SpareBank 1 Forvaltning

Verda opplever store utfordringar knytt til berekraft. FNs berekraftsmål definerer retninga verda må ta. Bidraget vårt knytt til berekraft bygger på grunnfilosofien til SpareBank 1 der sparebankane er lokale, engasjerte og ansvarlege samfunnsaktørar.

SpareBank 1 som heilskap jobbar for å redusere sitt miljøfotavtrykk og støtte opp under berekraftig omstilling mellom anna gjennom produktutvikling, felles innkjøp og drifta av dotterselskapa.

Årsrapportar

Årsrapportar I fjor tok vi store og viktige steg mot målet vårt om å auke sparinga i Norge. Her kan du laste ned og lese årsrapporten vår for 2023.

Karriere

Vi er eit nyetablert selskap, men med ressursane til Norges nest største finansgruppering i ryggen. Samfunnsoppdraget vårt er tydeleg: å auke sparinga i Norge.

For å få til det, ønsker vi til kvar tid å komme i kontakt med dyktige og ambisiøse menneske som tør å utfordre og tenke utanfor boksen.

Vil du bli ein del av vårt talentfulle og hyggelege arbeidsmiljø? 

Informasjon om rutinar og retningslinjer

  • Her kan du lese om våre alminnelege forretningsvilkår.

  • Det du treng å vite om eigenskapar og risiko knytt til finansielle instrument finn du her: Eigenskapar og risiko knytt til finansielle instrument

  • Her finn du informasjon om korleis vi handterer interessekonfliktar som kan oppstå: Informasjon om interessekonfliktar

  • SpareBank 1 Forvaltning har konsesjon til å yte investeringsrådgjeving. Investeringsrådgjeving er ei personleg (individuell) investeringstilråding til kunden, på initiativet til kunden eller verdipapirføretaket, knytta til bestemte finansielle instrument. Ved mottatt investeringsrådgjeving vil kunden kunne ta informerte avgjerder om korleis kunden bør forvalte midla sine gjennom ulike finansielle instrument. Investeringsrådgjevinga vil hovudsakleg omhandle aksje- og rentefond.

    Føretaket vil yte ikkje-uavhengig investeringsrådgjeving. Dette inneber at Føretaket yter investeringsrådgjeving utifrå konsernet sitt eige tilbod av verdipapirfond, og dessutan frå fondsleverandørar som Føretaket har distribusjonsavtale med (direkte eller via handelsplassar/andre tredjepartsleverandørar). Dette inneber at rådgjevinga vil vere basert på ei analyse av eit avgrensa utval finansielle instrument, og ikkje ei analyse av eit breitt utvalt verdipapirfond og fondsleverandørar som er tilgjengelege i marknaden. 

    Rådgjevingsuniverset til Føretaket vil ikkje vere avgrensa til bestemte aktivaklassar, men omfatte alle typar finansielle instrument. Rådgjevinga vil m.a. inkludere eksterne fond/fondsleverandørar og verdipapirfond forvalta av ODIN Forvalting AS.

  • Her kan du lese meir om dei interne retningslinjene våre for å oppnå beste resultat ved ordreplassering: Retningslinjer for ordreplassering.

  • SpareBank 1 Forvaltning har følgande tilknytta agentar:

    • SpareBank 1 Lom og Skjåk
    • SpareBank 1 Ringerike Hadeland
    • SpareBank 1 Østfold Akershus

     

HV-illustrasjon-mann-peker-rgb.png

Klagebehandling

  • For at vi i SpareBank 1 Forvaltning skal kunne behandle klaga di, må du sende inn klaga skriftleg.

    Du kan sende inn klaga di til e-postadressa:
    KundeklageSB1Forvaltning@SpareBank1.no

    eller ved å sende brev til:

    SpareBank 1 Forvaltning AS
    Postboks 778 Sentrum
    0106 OSLO

  • Så snart vi har fått klaga, får du ei skriftleg stadfesting med informasjon om forventa saksbehandlingstid. I tillegg får du informasjon om rettane dine til å få ei klage behandla i ei klagenemnd.

    Når vi behandlar klaga innhentar vi all relevant informasjon for å kunne gjere ein heilskapleg og grundig vurdering av den. I tillegg skal eventuelle interessekonfliktar identifiserast og bli avgrensa.

    Du vil få svar på klaga innan to veker. Klarar vi ikkje å overhalde forventa behandlingstid, får du informasjon om grunnen til dette og når du kan forvente å få svar.

    Når klaga di er ferdig behandla, får du skriftleg svar på om du har fått medhald eller avslag. Viss du ikkje er fornøgd med vedtaket, kan du ta saka vidare til Finansklagenemda.

  • Finansklagenemda er eit bransjebasert klageorgan som behandlar klagesaker mot bankar, forsikringsselskap, inkassoselskap, og andre finansselskap.

    Finansklagenemda
    Postboks 53, Skøyen
    0212 Oslo
    Tlf: 23 13 19 60

    Les meir på Finansklagenemda sine nettsider.

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }