For å kunne hjelpe deg må vi vite kva som har skjedd. Fortel kva som har skjedd og følg rettleiinga hos forsikringsselskapet vårt Fremtind.
Meld skade, tap eller sjukdom
Bedrifts- eller landbruksforsikring? Meld skade her
Allereie meldt ei sak?
Logg inn til skadesakene dine. Sjekk status, sjå kvitteringar på meldte saker, last opp vedlegg eller skriv til skadebehandlar. Du finn òg kontaktinformasjon til din skadebehandlar.
Spørsmål og svar om skademelding
Du vil få rettleiing i skjemaene når du melder hendinga. Er du ikkje dekt vil du få beskjed om dette. Får du avslag på saka vil du òg få ei grunngjeving for avslaget. Er du usamd i den grunngjevinga kan du sende oss ei klage her.
Les meir om kva som er dekt under den forsikringa du vurderer å bruke.
Treng du hjelp kan du sjå fremtind.no for chat og e-post eller ringe Fremtind på 915 02300.
Du vil bli bedt om informasjon og dokumentasjon undervegs i saka, avhengig av kva som har skjedd.
Døme på dokumentasjon du kan bli spurt om:
- skademeldingsskjema (for køyretøy)
- kvitteringar
- politimelding
- bilde av skaden
- PIR-rapport (ved forseinka bagasje)
- legeattest
Om eigenandelen er høgare enn det kostar å erstatte skaden, vil ikkje skaden bli dekt.
Eigenandelen vel du som hovudregel når du kjøper forsikringa. Du kan logge inn til mine forsikringar å sjå kva eigenandel du har.
Dersom det er ein liten skade kan det òg vere greitt å tenke på:
- om forsikringa vil føre til bonustap (for bil og mc)
- det lønner seg å reparere/erstatte det sjølv
Sjølv om du melder skade til oss vil du framleis kunne velje om du vil bruke forsikringa eller fikse skaden sjølv.
Gjeld det ein liten skade på bil? Har du bilforsikringa hos oss får du rabatt hos MPS Bilskade.
Det er som hovudregel den som eig eller har kjøpt forsikringa som kan melde saka.
Som hovudregel er fristen for å melde skaden eitt år, men for nokre dekningar kan fristen vere kortare eller lengre. Logg inn og sjå forsikringsavtalen din og vilkår viss du er usikker.
Det sentrale skaderegisteret til forsikringsselskapa (FOSS) er eit felles register for skadar som blir meldt på skadeforsikringar. Registeret blir drive av Finans Norge med løyve frå Datatilsynet. Når du melder ein skade til forsikringsselskapet ditt, blir den registrert i Forsikringsselskapenes sentrale skaderegister. Alle forsikringsselskap som er medlem av Finans Norge får tilgang til skadehistorikken.
Viss du får avslag eller lågare oppgjer enn du meiner er rett, kan du klage til forsikringsselskapet. Då vil ein annan skadebehandlar sjå på saka di. Du vil få ei forklaring på kvifor forsikringsoppgjeret er som det er.
Viss du framleis er uenig, kan du klage vidare til finansklagenemda. Då vil eit bransjebasert klageorgan sjå på saka di, og gjennom utenrettsleg tvisteløysing bidra til at den som har rett, får rett.