Ønsker du å flytte alt til oss, eller treng du berre å registrere deg for å disponere ein konto – eller kanskje noko midt i mellom? Dette fiksar du raskt og enkelt her.
I Norges mest personlege mobilbank kan du bestille alt du treng av kort og kontoar. Det er også enkelt å starte sparing, bestille forsikring og søke om lån, rett i appen!
Vent med å avslutte og flytte kundeforholdet i noverande bank til du har fått nye kort frå oss så slepp du å vere utan kort, mobilbank og nettbank i overgangsperioden. Merk at viss du skal seie opp kundeforholdet i banken du har BankID hos, er det viktig at du først bestiller ny BankID hos oss.
I mobilbanken eller nettbanken kan du enkelt flytte Avtalegiroane dine frå gammal bank til oss.
Vi hjelper deg med å avslutte og flytte kontoane dine, og avslutte og flytte BSU viss du har det. Hugs å gi beskjed om det nye kontonummeret ditt til arbeidsgjevar og andre som overfører pengar til deg.
For å få BankID hos oss må du komme innom eit av kontora våre med legitimasjon. Gyldig legitimasjon for å få BankID er pass m/RFID, reisebevis m/RFID eller norsk nasjonalt ID-kort . Dersom du ikkje kan møte opp i banken, ta kontakt på 57 82 97 00.
Har du barn du ønsker å opprette som kunde hos oss, gjer du det enkelt frå innlogga nettbank.
Barn opp til 7 år som blir kunde hos oss med sparekonto, blir også automatisk medlem i barnekonseptet vårt Kongleriket. Her får barna invitasjonar til kjekke aktivitetar gjennom året, og foreldra får tilpassa rådgjeving.
Mobilbank, nettbank og nye kontoar blir tilgjengeleg umiddelbart.
Har du bestillt bankkort eller kredittkort, kjem dei i posten etter ca. 7 virkedagar. Hugs namn på postkassa.
eFakturaene dine kjem automatisk opp i mobilbanken og nettbanken.
Ønsker du å flytte Avtalegiroane dine til oss, gjer du dette raskt og enkelt i mobilbanken eller nettbanken.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}