Her finner du oversikt over alle systemene som kan integreres med SpareBank 1 Regnskap. Integrasjonene slår du på under markedsplassen inne i regnskapsprogrammet.
Integrasjon mellom SpareBank 1 Regnskap og Visma Finale Årsoppgjør og Visma Finale Avstemming.
Visma Finale Avstemming er automatisert avstemming av balansekonti og utvalgte resultatkonti. Dokumenterer åpne poster, arkiverer og distribuerer avstemmingsresultat. Integrert med ditt regnskapssystem.
Visma Finale Årsoppgjør hjelper deg med ligningsoppgaver, årsregnskap og aksjonærregisteroppgaver. Innebygd automatikk sørger for at årsoppgjøret blir riktig i henhold til norske lover og regler.
Kassesystem som er enkelt å bruke og logistikk A-Å. DUELL er et komplett skybasert butikkdatasystem med kasse, logistikk og integrasjoner mot en rekke nettbutikker.
Dagsoppgjør overføres ferdig kontert.
Fakturagrunnlag overføres til regnskapet og reskontro håndteres fra.
Kunde- og vareregister synkroniseres.
Synkroniserer en gang i timen.
DUELL er et modulbasert butikkdatasystem som tilpasses din bransje og settes opp etter dine behov. Den ansatte har en superenkel kasse å bruke, samtidig som lederen har stålkontroll. Lett å lære, lett å bruke, lett å like.
Omega kassasystem er meget enkelt å bruke og dagsoppgjøret utføres med ett enkelt trykk. Med integrasjon mot regnskapssystemet via Omega SkyPortal overføres automatisk alle tall ferdig kontert over, og bilaget kommer automatisk frem i SpareBank 1 Regnskap kort tid etter at dagsoppgjøret er fullført.
Det blir ingen feilføringer eller tidsbruk på manuell føring, og masse tid spart. Med daglige oppdateringer blir det også lett å følge utviklingen i omsetningen fra regnskapssystemet.
Systemet skiller på kortbetaling ned til hver enkelt type kort slik at det blir lett å avstemme mot bank og kredittkortinnløser.
Omega Skyportal med eksport til regnskap er tilgjengelig for alle versjoner av Omega Kassasystem.
Favrit er tidligere Ordr. Med sin unike mobilbestilling har de revolusjonert måten man driver restauranter og barer. Nå er de klare for å forenkle resten av kundereisen og bygger det eneste system du trenger for hele driften.
Favrit gjør det enkelt å nyte opplevelsen. Bestill mat og drikke med mobilen og betal regningen enkelt. Du trenger ikke stå i kø eller vente på regningen.
Vi synkroniserer salget ditt til SpareBank 1 Regnskap.
Fører du regnskap i SpareBank 1 Regnskap, men tar imot betalinger i Klarna? Da har iizy en god løsning for deg.
iizy har utviklet integrasjon til Klarna som automatisk importerer bilag basert på transaksjoner, gebyrer og utbetalinger fra betalingsløsningen og inn til SpareBank 1 Regnskap.
Automatisk import av fakturaer fra dekk- og verkstedssystem. Fører du regnskap i SpareBank 1 Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i Future? Da har iizy en god løsning for deg.
Fører du regnskap i SpareBank 1 Regnskap, men lager fakturaer eller tar imot betalinger i MyRent? Da har iizy en god løsning for deg.
iizy har utviklet integrasjon til MyRent som automatisk importerer bilag basert på transaksjoner, gebyrer og utbetalinger fra betalingsløsningen og inn til SpareBank 1 Regnskap.
Enkel overføring av forfalte fakturaer til inkasso! Å få betalt for dine varer og tjenester skal være enkelt og oversiktlig. Med denne integrasjonen kan du enkelt overføre forfalte fakturaer til inkasso hos en av Norges beste inkassomiljøer.
Med drift i Norge og høyt fokus på kundeservice sikrer vi at hardtarbeidende bedrifter får betalt.
Med Uni Nettbutikk kan du velge om du vil ha en ferdig nettbutikk, eller lage din egen. Mer enn 400 kunder bruker Uni Nettbutikk i dag, og med over 13 års erfaring er det et sikkert valg.
En brukervennlig nettbutikk
Du kan velge mellom responsivt mal-design eller ditt eget design
Verdens mest brukte nettbutikk. Integrasjonen mellom SpareBank 1 Regnskap og WooCommerce leveres som en sky-tjeneste. Enkel installasjon. 100% automatisert ordreoverføring. Ingen manuelle operasjoner.
Slik fungerer det:
Produkter fra SpareBank 1 Regnskap til WooCommerce: Produktene i SpareBank 1 Regnskap oppdateres i WooCommerce nettbutikken.
Ordre fra WooCommerce til SpareBank 1 Regnskap: Ordrer som registreres i WooCommerce overføres til SpareBank 1 Regnskap enten som en ferdig betalt faktura eller som ordre til behandling.
Kunder fra SpareBank 1 Regnskap til WooCommerce: Opprett og vedlikehold kundedata i SpareBank 1 Regnskap mens dine kunder handler i nettbutikken.
Smart timeføring. Proresult skreddersyr digitale løsninger for bygg og anleggsbransjen. Proresult har en visjon om å skape en enklere arbeidshverdag for kundene og gjøre det enkelt å komme i gang.
Kunder, prosjekter, ansatte, fakturagrunnlag og lønnseksport sendes løpende til SpareBank 1 Regnskap.
Leverandørfaktura sendes tilbake fra SpareBank 1 Regnskap til Proresult.
Brukerne sparer tid og slipper unødige manuelle dobbelt- og feilregistreringer.
Løsningen er brukervennlig og enkel å tilpasse kundens behov.
Smart forretningskontroll for håndverkere og entreprenører. Elite Entreprenør er en løsning for prosjektstyring, oppgavehåndtering, kundeoppfølging, intelligent timefangst og sikker håndtering av tegninger og dokumenter.
Løpende oversending av ansatte, kunder og prosjekter til SpareBank 1 Regnskap.
Løpende oppdatering ved endringer i ansattkort, kundekort og prosjektstatus.
Brukervennlig verktøy for kontroll og oversending av timer og tidsdata.
Tilpasning av tidskoder og lønnsarter for hver kunde.
Unngå feilføring og spar tid.
Aktivering av integrasjon gjøres via oppsett i Elite Entreprenør.
iizy har utviklet integrasjon til ProMeister Business System som automatisk importerer fakturaene fra bilverkstedssystemet og inn til SpareBank 1 Regnskap.
Moment tilbyr full kontroll over dine prosjekter og ressurser med en komplett operasjonell programvare. Prosjektstyring, timeføring, ressursplanlegging og fakturering i ett system, det blir ikke enklere.
Få full kontroll over dine prosjekter og ressurser:
Alle viktige operasjonelle verktøy samlet i et enhetlig grensesnitt, noe som gjør prosjektledelse enkelt for både ansatte og ledere.
Med Moment sparer kundene utallige timer på prosjektledelse, som ellers ville være bortkastet på manuelle oppgaver spredt over ulike verktøy.
Enten du skal føre, godkjenne eller bokføre et utlegg, kjøring eller reise. Med Sonya blir det vanskelige enkelt og det kjedelige moro. Sonya er digitalisering gjort riktig.
Ett trykk for å opprette utlegg eller kjøregodtgjørelse.
Automatisk uthenting av data fra alle slags kvitteringer – både digitale- og papirkvitteringer.
Beregn kjøregodtgjørelse ved hjelp av Google Maps med støtte for bompenger og tur/retur.
Støtte for å beregne dietter for en reiseregning med flere reisemål.
Klimamodul som automatisk beregner utslipp for dine reiseaktiviteter.
Godkjenn eller avvis utlegg direkte fra mobil-appen eller admin-webben.
Den mest brukervennlige løsningen for ansatte, godkjennere og administratorer.
Rask pålogging ved hjelp av din Apple ID, Microsoft-identitet eller Google-konto
TravelText er et system for reiseregninger, kjørebok og utlegg. Systemet automatiserer 80% av de manuelle oppgavene ved føring og administrasjon av reiseregninger.
Denne integrasjonen er felles for tre av Sticos sine skybaserte løsninger innenfor regnskapsanalyse og oppdragsstyring. Oppsettet gjøres kun én gang og fungerer sømløst mot både Sticos Rapport, Sticos Likviditet og Sticos Oversikt.
De ulike løsningene fungerer uavhengig av hverandre og du velger selv hvilken løsning du ønsker tilgang til.
Det må gjøres et oppsett og autentisering inne på Sticos sine sider, og integrasjon må aktiveres i markedsplass for at den skal fungere.
Sticos Oversikt: Oppdragsstyring og kvalitetssikring av regnskap.
Sticos Rapport: Rapporteringsverktøy som viser oversiktlige regnskapsrapporter og nøkkeltall.
Sticos Likviditet: Likviditetsstyringsverktøy som gir deg viktig beslutningsstøtte når du skal ta valg av økonomisk betydning.
Konsolidering har alt du trenger for å effektivisere konsernrapporteringen til din bedrift.
Du kan enkelt bygge dine egne rapporter. Våre standard KPI visninger gir deg i tillegg det totale bildet du trenger for en effektiv sammenstilling og rapportering av konsernet.
Med OneStop Reporting kan regnskapsbyråer tilby kundespesifikke rapporter og budsjetter. Med løsningen følger det med ett sett av standardrapporter og rapportpakker som kan brukes som de er, eller tilpasses ved behov.
Bård er en smart og moderne tilnærming til styrearbeid. Samle dokumentasjon på ett sted, koble til regnskapssystemet og la styreroboten ta seg av det formelle.
Kontroll og oversikt Bård kaller inn til møter og lager referatene for deg. Styredokumentene signeres med BankID og lagres trygt for fremtiden.
Smarte guider Lag automatisk dokumenter for de vanligste styreoppgavene, og få hjelp til utforming av tekster og vedtak.
Automatisk oppfølging Fordel oppgaver til styret direkte fra sakene det gjelder. Bård passer på at de følges opp i tide.
Regnskapsrapporter
Med Bård får du regnskapsdata som er tilpasset styrearbeid - gi hele styret tilgang på inntekter, kostnader og likviditetsprognoser ved å koble Bård til regnskapssystemet ditt.
Salg handler om standhaftighet, planlegging og tid. SuperOffice CRM er bygget med mer enn 30 års erfaring innen optimalisering av salgsprosesser. Løsningen er skapt for at du skal få mer ut av den ressursen som er mest verdifull for deg, nemlig tid. Med SuperOffice Sales får du de riktige verktøyene for å fokusere på det som er viktig: pipeline, presise prognoser, smart arbeidsflyt og lønnsomme kunderelasjoner. Og ikke minst: lande flere avtaler.
Avare er en komplett innkjøps- og varelager-modul til SpareBank 1 Regnskap.
Det er en forlengelse av salgsmodulen i SpareBank 1 Regnskap, og gir funksjonalitet som bestillingsforslag, innkjøpsordre, varehåndtering (plukk og leveranse). Modulen har full håndterminal støtte.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for"
}