Sperre kort

Har du mistet kortet eller tror andre kan ha fått tak i koden? Sperr kortet så raskt som mulig.

Eller ring 915 02244, fra utlandet: +47 915 02244 så hjelper vi deg.


Se hvor enkelt det er å sperre kort


Er bankkortet ditt misbrukt?

Da må du først sperre kortet. Dette kan du gjøre i din nettbank/mobilbank eller ringe vår Kundeservice på 915 02244. Når beløpet/ene er bokført din konto kan du reklamere på disse ved å fylle ut egenerklæring-reklamasjon-bankkort.

På skjemaet må du fylle ut hvert enkelt beløp du reklamerer for med dato, brukersted og kroner. Fyll ut alle punkter på skjema som angår din sak og signer skjemaet for hånd. 


Funnet igjen sperret kort?

Hvis du ikke bestilte nytt kort da du sperret det, kan du åpne kortet ditt igjen her.

Gjelder det kredittkortet ditt, har du mulighet til å fjerne sperren innenfor 48 timer etter at det ble sperret. Etter dette vil nytt kort automatisk bli laget og sendt til deg.

Har du ikke nettbank eller mobilbank, eller kommer deg ikke inn der, kan du ringe oss på 915 02244 for hjelp.