
Hva kan vi hjelpe deg med?
Sjekk først om chatboten har svaret. Hvis den ikke kan hjelpe deg, kobler vi deg raskt videre til en rådgiver.
Laster chat ...
Bestill produkter og tjenester
Se oversikt over alt du kan bestille på nett.
Endre bruker, kasserer eller administrator.
Oppdater info om deg og bedriften.
Signer avtaler og dokumenter fra oss.
Aktuelle spørsmål
Hvilken innloggingsmetode bruker du?
Jeg bruker kodebrikke
Problem: Hvis du taster inn feil kode for mange ganger, blir kodebrikken sperret.
Løsning: Ring oss på 915 02244 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikken viser ingen tall på skjermen, eller den viser en dato.
Løsning: Bestill ny kodebrikke
NB: Det kan ta flere dager før du mottar ny kodebrikke. Hvis du laster ned BankID-appen får du tilgang med en gang.
Får du feilmelding?
Hvis du får en feilmelding som starter med BID (BID er en forkortelse for BankID), så har disse feilmeldingene med BankID å gjøre. Se hva feilmeldingene betyr og hva som kan være løsningen.
Oppdater nettleseren din
Dette er nettlesere vi anbefaler for at nettbanken skal fungere optimalt. Vi anbefaler å bruke siste versjon:
Tips! Hvis du får problemer i én nettleser, kan det fungere å prøve en annen.
- Godkjente innenlandsbetalinger overføres mandag til fredag klokken 00.05, 08.15, 10.05, 11.40, 14.05 og 15.00*.
- Betalinger som er godkjent i helgen, overføres natt til mandag klokken 00.05.
- Betalinger som er godkjent før klokken 14.00 er disponibel på mottakers konto samme dag, uavhengig av bank.
- Overføringer mellom egne kontoer i egen bank gjøres med det samme.
- Utenlandsbetalinger må godkjennes før klokken 14.00 for å bli behandlet samme dag.
* Ikke garantert oppgjør kl. 15.
Det kan variere ut i fra om kasserer er administrator av nettbanken, eller om det er leder eller en annen person i styret som har administrator rollen.
Er det kasserer som skal være administrator i nettbank bedrift, klikker du på knappen under. Når bestillingen er sendt inn, må avtalen signeres elektronisk i tråd med laget eller foreningens signeringsregler. Så snart avtalen er signert er ny administrator klar til bruk.
Er det leder eller en annen person i styret som er administrator, kan hen logge seg inn i nettbank bedrift og endre bruker. Hvordan du gjør det kan du finner her.
Trenger du noen å sparre med?
Våre lokale rådgivere hjelper deg gjerne.