Nettbank bedrift

Likviditetsplanlegging

Vet du hvordan det står til med bedriftens økonomi? Sjekk hvordan du kan bruke nettbank bedrift til å se og planlegge likviditeten.

Få god oversikt over økonomien

Likviditetspanleggeren i nettbank bedrift gir deg god oversikt, og gjør det enkelt å planlegge bedriftens økonomi. Da kan du unngå betalingsproblemer på lang sikt.

Likviditetsplanleggeren benytter all data tilbake i tid fra du ble kunde hos oss. Fremover i tid kan du legge inn forventede kostnader eller inntekter, dermed får du et godt økonomisk bilde av bedriften.

Likviditetsplanleggeren finner du under Min oversikt og Likviditetsplanlegger i nettbanken.

Få oversikt og planlegg bedriftens økonomi


Hva betyr egentlig likviditet?

Likviditet betyr bedriftens evne til å betale kommende regninger og uforutsette utgifter. Med god likviditet, kan bedriften betale for eksempel regninger, lønn til ansatte og skatt, men også uforutsette utgifter som reparasjoner på firmabilen.


Se også

Nettbank bedrift
Få oversikt over økonomien og gjør kjapt unna daglige oppgaver.
Bank+Regnskap
Samler du alt rundt bedriftens økonomi på samme sted får du bedre oversikt og en enklere hverdag.