Privat

Lurer du på noe rundt korona?  Reise og forsikring

BankID blir periodevis utilgjengelig 21.-26. oktober

Grunnet bytte av driftsleverandør kan du oppleve at BankID periodevis blir utilgjengelig i dette tidsrommet. Dette gjelder alle banker i Norge.

Se hva dette betyr for deg

BankID will at times be unavailable between 21-26 October

Vær obs på svindelforsøk!

Husk å ALDRI oppgi passord, BankID-koder eller påloggingsinformasjon via e-post eller telefon, uansett hvem som ber om det - enten det er bank, politiet, familie, venner eller andre.

Har du en dårlig magefølelse eller oppdager at du er utsatt for svindel?

Ta kontakt med oss på telefon 05700 umiddelbart! Jo kortere tid det tar før vi får beskjed, jo raskere kan vi se på saken og stoppe transaksjonen.

Slik unngår du å bli lurt

Endringer på fondssparing

De fleste fond endres fra bruttofond til nettofond i løpet av sommeren og høsten 2021.

Du får derfor nye priser på fondssparingen din, og kan kun kjøpe fond i nettoklasse i mobilbanken og nettbanken. Dette betyr at fondene dine kan endre navn, og du kan oppleve at enkelte fond ikke lenger kan kjøpes.  I en periode kan du også oppleve at du har to fond med samme navn og at det tar lengre tid enn normalt å motta pengene i forbindelse med kjøp og salg av fond.

Les mer om endringene for deg som sparer i fond






Kundeerklæringsskjema

Har du fått melding om utfylling av kundeerklæringsskjema?

Logg inn og fyll ut dine opplysninger her

Legitimering

Har du fått melding om å legitimere deg?

Slik gjør du

Er kontoene dine sperret?

Har du fått beskjed om at ditt kundeforhold er sperret? Her finner du hvorfor dette har skjedd, og hva du kan gjøre for å få tilgang til kontoene dine igjen.

Her finner du hjelp


Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no