Kundeservice

Aktuelle spørsmål

Er kundeforholdet ditt sperret?

Myndighetene krever at vi har oppdatert kundeinformasjon om deg og bedriften eller foreningen du er tilknyttet. Målet er å beskytte privatpersoner og bedrifter mot ID-tyveri, svindelforsøk og annen økonomisk kriminalitet. Vi har sendt flere meldinger til kunder som må oppdatere kundeinformasjon for sin bedriften eller foreningen. For de kunder som ikke har svart på våre henvendelser er vi forpliktet overfor myndighetene til å sperre kundeforholdet. Vi beklager de ulemper dette medfører.

Hva kan du gjøre?

Du kan fortsatt oppdatere informasjon for å låse opp nettbank og få tilgang til kontoene dine.

Ønsker du å avslutte ditt kundeforhold? For å avslutte kundeforholdet benytter du dette skjemaet.


Hva trenger du hjelp til?

Klage

Det er viktig at du er fornøyd med å være kunde hos oss. Hvis noe ikke er som det skal, setter vi pris på at du forteller det til oss. 
Slik går du frem for å klage


Vi endrer telefonnummer

Fra 15. juni endrer vi telefonnummer fra 915 05770 til 05770 for bedriftskunder.

Endringen medfører ingen eksra kostnader for deg, det vil si at du betaler den samme taksten du har avtalt med din mobilleverandør.