Endringer i mobil- og nettbank

Nett- og mobilbanken blir oppdatert og noen funksjoner vil derfor bli endret. Vi har samlet noen av de viktigste endringene.

mann med pc illustrasjon

Hva er nytt?

Vi har oppdatert og modernisert noen av våre funksjoner og menyer i nett- og mobilbank for å gjøre de enda bedre for deg. Dette er noen av funksjonene som er endret:

  • Endre og se detaljer på en betaling eller overføring
  • Faste betalinger og overføringer
  • Utenlandsbetaling
  • Overføring fra kredittkort
  • Utskrift fra nettbanken

 

Ikon, datamaskin

Se de viktigste endringene

Ofte stilte spørsmål

  • Det er dessverre ikke mulig å endre dato for de faste betalingene/overføringene. Du må slette avtalen og opprette en ny med ønsket dato. Du kan endre dato for en enkelt betaling i forfallsregisteret.

  • Vi må alltid sørge for at vi tilbyr sikre tjenester til våre kunder. For enkelte eldre PC’er, nettlesere, nettbrett og mobiler er dessverre kravet til dagens sikkerhet innfridd og det kan derfor være en årsak til at tjenester ikke lenger fungerer.

    Et tips kan være å oppdatere nettleser på mobil eller PC. Dette er nettlesere vi anbefaler for at nettbanken skal fungere optimalt. Vi anbefaler å bruke siste versjon.

    Firefox  - last ned
    InternetExplorer  - last ned
    Google Chrome - last ned
    Opera - last ned
    Safari er anbefalt nettleser på Mac OS - Last ned

    Tips! Hvis du får problemer i én nettleser, kan det fungere å prøve en annen.

  • Når betaling er godkjent er de ikke endelig belastet. Vi har derfor tilpasset slik at utskrift av betalinger gjøres etter at betaling faktisk er utført. Dette kan gjøres i kontobevegelser neste virkedag.