• Hvilken pålogginsmåte bruker du?

    BankID på mobil

    BankID på mobil

    Har du endret abonnementet eller byttet SIM-kort på mobilen? Da kan det hende at mobiloperatøren du bruker kan ha sperret BankID på mobil. Du løser det ved å logge deg inn i nettbanken med vanlig BankID og bestille BankID på mobil på nytt.

    Ingenting kommer opp på telefonen 

    Kodebrikke

    Kodebrikke?

    Hvis du får feil med kodebrikke kan du bestille ny kodebrikke her.

    Det kan være flere grunner til at du ikke kommer inn i nettbanken. Dette kan være feil med nettleseren, BankID, kodebrikke eller midlertidig utilgjengelighet i nettbanken. 

    Får du feilmelding?
    Feilmeldinger som starter med BID
    Hvorfor feiler innlogging med BankID?

    Oppdater nettleseren 

    Dette er nettlesere vi anbefaler for at nettbanken skal fungere optimalt. Vi anbefaler å bruke siste versjon:
    Firefox  - last ned
    InternetExplorer  - last ned
    Google Chrome - last ned 
    Opera - last ned
    Safari er anbefalt nettleser på Mac OS - Last ned
    Tips:
    Hvis du får problemer i én nettleser, kan det fungere å prøve en annen.