Få råd fra en jurist om hvordan saken din står seg juridisk, og hvordan du burde gå fram – uten kostnaden til en tradisjonell advokat.
Hjelper deg å kartlegge problemstillingen din.
Få gode råd om hvordan du skal gå fram for å løse problemet ditt.
Sparer deg for tid og krefter.
Trygghetspakken – inkludert for deg som kunde
Som kunde hos oss får du Trygghetspakken – helt kostnadsfritt. Den gir deg oversikt, oppfølging og støtte, slik at viktige avtaler og dokumenter alltid er tilgjengelig når du og dine nærmeste trenger det som mest.
Personlig juridisk veiledning fra vår samarbeidspartner Justify
Juridisk rådgivning også for dine nærmeste
Fri oppdatering av dokumentene dine
Digital safe for oppbevaring av viktige dokumenter
Tjenesten leveres av Justify AS. Du vil bli sendt til deres nettside for å opprette avtalen.
Hva er Juridisk førstehjelp?
Juridisk førstehjelp er en ny type advokattjeneste fra Justify. Her kombineres kunstig intelligens med menneskelig ekspertise for å gi deg en rask og pålitelig juridisk vurdering til en fast, lav pris.
Du får en skriflig vurdering fra en jurist, basert på din sak, inkludert en tydelig anbefaling om hva du bør gjøre videre. Tjenesten hjelper deg i gang, men løser ikke nødvendigvis saken helt. Alt innhold kvalitetssikres av jurister, slik at rådene du mottar er trygge og faglig solide.
Gi en beskrivelse av saken du ønsker å få vurdert. Ved hjelpe av kunstig intelligens vil Justify analysere saken og stille relevante oppfølgingsspørsmål for å sikre en god beskrivelse.
Når alle spørsmålene er besvart, vil du få en oppsummering av saken. Føler du at noe viktig er utelatt, kan du legge inn tilleggsopplysninger før du sender inn.
Problemstillingen vurderes av Justify sine jurister, og du får en skriftlig rapport som inneholder Justiy sin anbefaling til neste steg. På Min side hos Justify vil du kunne følge saken din, og laste ned en rapport som kan brukes ovenfor tredjepart.
Har du oppfølgingsspørsmål, kan du enkelt avtale tid for en samtale med jurist. Dette er inkludert i prisen.
Hva lurer andre på?
Juridisk førstehjelp hjelper deg å komme i gang og gir deg en kvalitetssikret vurdering som kan hjelpe deg videre med din sak.
Tilbakemeldingen fra Jutify sin jurist vil inneholde:
En oppsummering av problemstillingen
En vurdering med de reglene som gjelder for din sak
Vår anbefaling med forslag til hva du bør gjøre videre
Dette er viktig å merke seg
Justify kan ikke nødvendigvis hjelpe deg helt i mål med saken din. De gir deg en bedre forståelse og en anbefaling om hva som vil være fornuftig å gjøre videre. Har du behov for ytterligere bistand etter at tjenesten er levert, kan du få en anbefaling om hvilke aktører som kan hjelpe deg videre. Dette kan for eksempel være forvaltnings- eller tilsynsorganer som behandler denne typen saker, meklingstjenester eller tips til hvilken advokat du bør oppsøke.
Dersom det er noe som fremstår uklart i den vurderingen du får, kan du bestille en 15 minutters samtale med en jurist på Min side.
Oppfølgingssamtale med jurist fra Justify medfører ingen ekstra kostnader for deg.
Kunstig intelligens benyttes for å stille gode oppfølgingsspørsmål og oppsummere din sak, slik at vår advokat får et godt grunnlag for å gi deg en vurdering.
De rådene du mottar er alltid utformet og kvalitetssikret av en ansvarlig jurist i Justify, assistert av kunstig intelligens.
Justify har utviklet egne systemer som benytter kunstig intelligens på en trygg måte, der alle data behandles innenfor samme isolerte miljø som resten av våre tjenester.
Dine personlige data sendes ikke utenfor våre dedikerte systemer for databehandling, og deles ikke med tredjeparter.
En fremtidsfullmakt gjør at du kan bestemme at samboer eller noen andre skal ivareta dine interesser, den dagen du ikke klarer det selv.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultater fra",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort."
}