Behandlingstida på forsikringsoppgjeret varierar ut frå kva forsikring du bruker og kva som har skjedd. Det er forsikringsselskapet vårt Fremtind som føretar alle forsikringsoppgjer for oss. Har du alt av informasjon og papir klare når du melder saka, blir dykk som regel raskt einige om eit forsikringsoppgjer (kontantoppgjer eller reparasjon/gjenoppføring).
Andre oppgjerssaker kan ha lengre behandlingstid, då det kan ta tid å hente inn alle opplysningar eller at det er stor pågang. Du vil få beskjed når saka er ferdig behandla, eller om Fremtind treng ekstra opplysningar.
Når får eg pengane frå oppgjeret? Viss du skal ha forsikringspengar utbetalt, tek det cirka 1-3 arbeidsdagar frå saka er ferdig behandla til du får forsikringsoppgjeret utbetalt til konto. I nokre oppgjerssaker får du ein e-post eller sms med informasjon same dag som saka er ferdig behandla.
Må eg betale skatt (mva) på forsikringsoppgjeret? Nei, det er som hovudregel ikkje skatt på forsikringsoppgjer frå skadeforsikringar. Du har alt betalt skatt då du gjekk til anskaffing av tingen som blir erstatta. Ved oppgjer frå personforsikringar kan reglane vere annleis. Dømevis må du betale skatt på utbetaling av uførepensjon.
Kvifor får eg ikkje tilbake alle pengane? Kor mykje penger som vert tilbakebetalt kjem blant anna an på kor høg eigenandel du har, om du har bonusfordelar, grunnlaget for erstatning, eventuelt aldersfrådrag og våre rabattavtalar med ulike leverandørar.
Kva skjer dersom eg oppgir feil verdi i eit forsikringsoppgjer? Dersom du oppdagar at du har skrive feil verdi, gir du oss beskjed om kva som er riktig. Då ser Fremtind på saka på nytt og gjer ei ny vurdering av erstatninga.
Eg meiner det er gjort feil i vurderinga av forsikringssaka mi Dersom du meiner det er feil i forsikringsoppgjeret, kan du klage til forsikringsselskapet. Les om korleis du går fram for å klage til Fremtind.
Viss ikkje klaga når fram kan du bruke rettshjelpsforsikring til å ta saka vidare – også mot forsikringsselskapet. Då kan forsikringsselskapet dekke delar av advokatutgiftene dine, sjølv om det er dei du har sak mot.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}