Som huseigar veit du at mykje kan skje med eit hus. Vannskader, sopp, råte, hærverk, skadedyr og andre uføresette skader betyr som regel store utfordringar – både praktisk og økonomisk. Sjølv med husforsikring i ryggen kan større skader opplevast stressande og gi deg mykje bry. Nettopp derfor er det lurt å førebygge skader der du kan.
Er eg dekka? Det er vanleg å vere usikker på om ein skade dekkast av husforsikringa. Mange ventar med å melde frå, anten fordi dei vil ha meir informasjon først, eller fordi dei er redde for å gjere noko feil.
Du treng ikkje å vite svaret sjølv, før du melder skaden. Meld skaden til Fremtind og fortel kva som har skjedd, så vurderer dei saka og gir deg rettleiing undervegs. Det er heilt greit å melde ein skade sjølv om det seinare viser seg at den ikkje er dekka.
Viss du likevel ønsker å lese deg opp på kva forsikring dekker, så har vi samla enkle forklaringar på nettsidene våre. Søk gjerne etter det som har skjedd, så kanskje finn du svaret allereie her.
Vil du likevel ha hjelp kan du kontakte oss på 915 02300.
Kva skjer når eg har fått ein skade på huset?
Meld skaden Du får rettleiing når du melder skade. Saksbehandlar kontaktar deg i løpet av to arbeidsdagar.
Saka blir registrert
Du får eit skadenummer, kan følge saka og kommunisere med saksbehandlar via «mine skadesaker».
Taksering
Ved større skader kjem ein takstperson på befaring og vurderer skadene. Hen vil kontakte deg for å avtale tid som passar.
Erstatning
Saksbehandlar vurderer takstrapporten mot vilkåra. Du får beskjed om skaden er dekka og eventuelle frådrag. Viss du ikkje kan bu i huset får du også informasjon om midlertidig bustad. Du blir kontakta av handverkar, som saman med deg planlegg arbeidet vidare.
Klargjering
Øydelagde bygningsdelar som golv, vegger eller tak rivast og fjernast. Ved vasskader må huset som regel tørkast ut før reparasjonen kan starte. Handverkaren held deg oppdatert til alt er klart for reparasjon.
Reparasjon
Handverkaren reparerer og held deg løpande informert om tidsbruk og framdrift, fram til reparasjonen er ferdig. Vi prioriterer reparasjon framfor utskifting og gjenbruk der det er mogleg. Ekstra straumkostnader til utstyr blir kompensert.
Avslutning av saka Handverkar fakturerer Fremtind direkte for reparasjonen. Har du bestilt ekstra arbeid av handverkar vil du fakturerast direkte. Deretter er saka avslutta.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}