Husforsikring

Har du husforsikring og huset ditt får skadar, er det trygt å vite at du får bygd opp huset igjen uten frådrag, sjølv om du har eit eldre hus.

mann med datter og son leikar med togbane på golvet i huset sitt

Ved skade får du hjelp til å finne handverkar.

Ved totalskade bygger vi nytt hus for deg. 

Vi har blant Norges beste kundeservice!


LOfavør Husforsikring

Kva dekker husforsikringa?

Husforsikringa dekker huset ditt og alt som sit fastmontert til huset. I tillegg kan du legge til bygningar som garasje, anneks, bod o.l. og utvide med sopp-, råte- og insektsskader viss du ønsker det. Leiger du ut heile eller delar av huset, får du utleigeforsikring som tilleggsdekning.

Du kan velje mellom standard- og toppdekning, og samanlikne husforsikringane for å finne den beste for deg og ditt hus.

Oversikta er forenkla. Sjå vilkår for detaljar.

Dekningar Topp Standard
Ansvar Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Rettshjelp Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Brannskadar Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Vasskadar Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Innbrotsskadar Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Naturskadar Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Hageanlegg Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Rydding etter skade Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Husleigetap Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Melllombels bustad Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Fullverdigaranti Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Følgeskadar Dekkes av Topp Dekkes ikke av Standard
Skadedyr Dekkes av Topp Dekkes ikke av Standard
Kunstnerisk utsmykking Dekkes av Topp Dekkes ikke av Standard
Tilleggsdekningar
Tilleggsbygg Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Sopp-, råte- og insektsskadar Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Utleigeforsikring Dekkes av Topp Dekkes av Standard
Eigenandelar og frådrag
Eigenandelar
Aldersfrådrag

For å lettare forstå kva husforsikringa dekkar, kan det vere lurt å sjå på noko av kva ei husforsikring ikkje dekkar.

Kva gjer eg ved skade på huset?

  1. Meld skaden
    Du får rettleiing når du melder skaden. Du treng ikkje vere sikker på at skaden vert dekka før du meldar sak. Saksbehandlar kontaktar deg i løpet av to arbeidsdagar.
  2. Saka blir registrert
    Du får eit skadenummer, kan følge saka og kommunisere med saksbehandlar via «mine skadesaker». Får du avslag, kan du klage til forsikringsselskapet viss du er uenig.
  3. Taksering
    Ved større skader kjem ein takstperson på befaring og vurderer skadene. Hen vil kontakte deg for å avtale tid som passar.
  4. Erstatning
    Saksbehandlar vurderer takstrapporten mot vilkåra. Du får beskjed om skaden er dekka og eventuelle frådrag. Viss du ikkje kan bu i huset får du også informasjon om midlertidig bustad. Du blir kontakta av handverkar, som saman med deg planlegg arbeidet vidare.
  5. Klargjering
    Øydelagde bygningsdelar som golv, vegger eller tak rivast og fjernast. Ved vasskader må huset som regel tørkast ut før reparasjonen kan starte. Handverkaren held deg oppdatert til alt er klart for reparasjon. 
  6. Reparasjon
    Handverkaren reparerer og held deg løpande informert om tidsbruk og framdrift, fram til reparasjonen er ferdig. Vi prioriterar reparasjon framfor utskifting og gjenbruk der det er mogleg. 
  7. Avslutning av saka
    Handverkar fakturerer Fremtind direkte for reparasjonen. Har du bestilt ekstra arbeid av handverkar vil du fakturerast direkte. Deretter er saka avslutta.

Husforsikring vilkår og IPID

Vilkår

Her kan du laste ned fullstendige vilkår som gjeld dersom du kjøper husforsikring og tilleggsforsikringar i dag.

Har du husforsikring og tilleggsforsikringar hos oss frå før, må du logge inn og sjekke vilkåra som gjeld for deg. 

Kva er IPID?


Vasskadar og lekkasjar

Kva skjer viss eg får vasslekkasje frå taket, vatn i kjellaren eller fuktskadar på parketten? Både husforsikringa og innbuforsikringa dekker mykje, men viss skaden kjem av manglande vedlikehald er det ikkje alltid vi dekker alt.


Husforsikring-kalkulator

Berekn pris før du kjøper husforsikring, med kalkulatoren vår. Samlar du fleire forsikringar hos oss gir vi deg inntil 15 % samlerabatt på skadeforsikringane dine, på toppen av andre rabattar.



flamme indikerer skade

Har du hatt uhell eller skade?

Husforsikring vs innbuforsikring

Husforsikringa dekker bygningen og det som er fastmontert. For å få erstatta ting som ikkje er fastmontert i bustaden, som til dømes møblar og kle, treng du i tillegg ei innbuforsikring

Kva lurer andre på?

Blant Norges beste på skadeoppgjer

*Tusen takk til alle våre kundar! Vi blei kundefavoritt 2024 og er samla sett blant Norges beste på skadeoppgjer ifølge Bytt.no. Forsikringsselskapet vårt, Fremtind, kjem best ut på både skadeoppgjer, kundeteneste og kundetilfredsheit for ei rekke forsikringar, mellom 22 andre forsikringsselskap.

Les om våre best i test-utmerkingar

Forsikringsselskapet vårt er Fremtind

Du kjøper forsikringa di hos i SpareBank 1 Sogn og Fjordane, og den dagen du må bruke den, kontaktar du forsikringsselskapet vårt, Fremtind.



Samanlikn prisar

Du kan samanlikne prisane våre med prisar frå andre selskap på Finansportalen.no

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }