Kundeservice

Vi hjelper deg gjerne med det du lurer på – kanskje du finner svaret allerede her?

Er kundeforholdet ditt sperret?

Loven krever at vi har oppdatert legitimasjon og kundeinformasjon på alle våre kunder. Målet er å beskytte privatpersoner og bedrifter mot ID-tyveri, svindelforsøk og annen økonomisk kriminalitet. 

Vi har sendt flere meldinger til kunder som må oppdatere legitimasjon og/eller kundeinformasjon. For de kunder som ikke har svart på våre henvendelser er vi forpliktet overfor myndighetene å sperre kundeforholdet. Vi beklager de ulemper dette medfører.

Hva kan du gjøre?

For at vi kan gjenåpne ditt kundeforhold må du legitimere deg på nytt og sørge for at kundeinformasjon er oppdatert. Ring oss på (+47) 915 05700 så hjelper vi deg med hva som er enklest for deg. 

Eller kom gjerne innom et av bankkontorene våre med passt ditt. Da skanner vi passet ditt for deg og deretter gjenåpner ditt kundeforhold. Du kan også få beskjed om at du trenger å oppdatere din kundeinformasjon før vi kan gjøre dette. 

Her finner du mer informasjon om legitimering og oppdatering av kundeinformasjon.

Aktuelle spørsmål



Hva trenger du hjelp til?