Sponsorvirksomhet

Sparebankkulturen er forankret i oppmerksomheten rundt og engasjementet for å være til gavn for samfunnet.

I samspill med lokalsamfunnet

Sponsorvirksomheten er en del av bankens markedskommunikasjon og vurderes etter forretningsmessige prinsipper.
Betydelige midler investeres hvert år i aktiviteter overfor barn og ungdom som drives innen kultur og idrett.

SpareBank 1 Ringerike Hadeland har som mål å skape vekst og gode levevilkår i regionen og bruker sponsorvirksomheten til å forsterke bankens profil som samfunnsengasjert.

(foto: Gran IL 08, Arvid Holmlund)


Økonomi

  • God selskapsstyring
  • Risikostyring
  • Kredittstyring
  • Lønnsomhet
  • Soliditet

Samfunn

  • Sysselsetting
  • IA-bedrift
  • Anti korrupsjon
  • Etiske retningslinjer
  • Svindelforebyggende tiltak
  • Vår hensikt "å skape verdier for regionen"
  • Økonomiske tilskudd og sponsing
  • Kompetanseoverføring (ulike arenaer)
  • Innovasjon

Miljø

  • HMS
  • Videokonferanse
  • Leverandørkrav
  • Miljøsertifisering

HR

  • Etiske retningslinjer
  • Personalhåndbok med fokus på verdier og holdninger
  • Opplæring