Problemer med innlogging?

Merk: BankID på mobil fases nå ut, og engangskode-appen overtar som løsning for å logge inn. Etter 1. september 2022 kan du derfor ikke bestille BankID på mobil. Les mer og last ned engangskode-appen.

Jeg bruker kodebrikke

Problem: Hvis du taster inn feil kode for mange ganger, blir kodebrikken sperret.
Løsning: Ring oss på 915 07300 så hjelper vi deg.

Problem: Kodebrikken viser ingen tall på skjermen, eller den viser en dato.
Løsning: Bestill ny kodebrikke.

Det kan ta opp til 10 dager før du mottar ny kodebrikke. Hvis det haster med å komme inn i mobilbanken/nettbanken kan du bestille deg engangskode på mobil så får du tilgang med en gang.

Fant du ikke svar på problemet ditt?

Har du prøvd å spørre Robot-Anne om hjelp? Hun kan svare deg på de aller fleste spørsmålene du måtte ha! Klikk på chat-ikonet nederst til høyre. Om du ikke finner svar på innloggingsproblemet ditt her eller i chatten vår, prøv disse enkle stegene:

På datamaskin:

  • Prøv å slette hjemmesiden som favoritt i nettleseren din
  • Slett informasjonskapsler (cookies) i nettleseren din (du gjør dette enkelt ved å søke i din nettleser "slett cookies" + navnet på nettleseren du bruker) 
  • Bruk en annen nettleser, eller oppdater din nettleser til nyeste versjon 
  • Prøv å skru av og på datamaskinen din

På mobil:

  • Bytt fra wifi til 3G eller 4G, eller omvendt
  • Hvis du bruker engangskode-appen: Slett appen, last ned på nytt og følg instruksene. Les mer om engangskode-appen.
  • Skru av og på mobilen din