Utleigaren må vere kunde hos oss, og kan opprette og signere for ein depositumkonto i nettbanken sin eller mobilbank.
Leigetakaren får ei melding på SMS og e-post når avtalen kan signerast. Viss du som skal leige ikkje er kunde hos oss, kan du enkelt bli kunde og signere med BankID.
Både utleigar og leigetakar må signere avtalen før depositumkontoen blir oppretta. Fristen for å signere er 14 dagar.
Sånn! Då er det berre å laste opp flyttebilen.
Er leigetakar under 18 år eller utan BankID?
Viss leigetakar ikkje har BankID, må både leigetakar og utleiger komme innom eit bankkontor. Ta med gyldig legitimasjon og leigekontrakten.
Viss leigetakar er under 18 år, må dei ta kontakt med banken for å få signert avtalen. Ofte er det føresette som signerer avtalen på vegner av leigetakarar under 18 år.
Når depositumet skal betalast ut
Gå gjennom bustaden saman for å sjå om den er i den standen de avtalte. Bruk gjerne eit standard tilbakeleveringsskjema for å vera sikker på at de får med dykk alt.
Er bustaden i avtalt stand, gir utleigaren beskjed til banken om at depositumet kan utbetalast til leigetakarenn.
Utleigar kan ha krav på heile eller deler av depositumet dersom leigetakar ikkje har overhalde avtalen i leigekontrakten. Dette kan til dømes vere manglande betaling av husleige eller skadar utover vanleg slitasje.
Dersom du er leigetakar og usamd i at depositumet blir utbetalt til utleigar kan du ta kontakt med banken og be om at du får depositumet utbetalt. Banken vil då sende eit varsel til utleigar som må sende inn dokumentasjon på kravet sitt innan 5 veker. Sjekk også Forbrukarrådet si oversikt over framgangsmåte ved ueinigheit om depositum mellom utleigar og leigetakar.
Både utleigar og leigetakar må vere samde om beløpet som skal takast ut eller at kontoen skal avsluttast. Viss alle pengane skal bli betalt tilbake til den som leiger, må utleigar gi oss beskjed om det. Viss det er utleigar som skal ha pengane, må leigetakar seie ifrå. Viss beløpet skal fordelast mellom dykk, må begge gi beskjed om kva de har blitt samde om, så fiksar vi resten. Viss leigetakar ikkje har nettbank hos oss, må de komme innom eit bankkontor.
Det raskaste er å opprette ein depositumkonto i nettbanken eller mobilbanken. Den som skal leige ut, starter prosessen i nettbanken eller mobilbanken. Leigetakaren får så ei melding på SMS og e-post når avtalen er klar for signering. Som leigetakar kan du registrere deg hos oss med BankID viss du ikkje er kunde frå før.
Viss du som leigetakar skal signere ein avtale om depositumkonto, men manglar BankID, må både du og utleiger komme innom eit bankkontor. Ta med gyldig legitimasjon og leigekontrakten.
Viss leigetakar er under 18 år, må dei ta kontakt med banken for å få signert avtalen. Ofte er det føresette som signerer avtalen på vegner av leigetakarar under 18 år.
Både utleigar og leigetakar må signere avtalen førdepositumkontoenblir oppretta. Kontoen vil ikkje vere tilgjengeleg i nettbanken og mobilbanken før begge partar har signert avtalen. Fristen for å signere er 14 dagar.
Er leigetakar under 18 år eller utan BankID?
Viss leigetakar skal signere ein avtale om depositumkonto, men manglar BankID, må både leigetakar og utleigar komme innom eit bankkontor. Ta med gyldig legitimasjon og leigekontrakten.
Leigetakarar under 18 år må ta kontakt med banken for å få signert avtalen. Ofte er det føresette som signerer avtalen på vegne av leigetakarar under 18 år.
Sjølv om det er utleigaren som opprettar kontoen, er det leigetakaren som eig den og skal ha renteinntektene. Leigetakaren må derfor ha ein konto hos oss. Det kostar ikkje noko å bli kunde og du treng ikkje å ha andre ting enn depositumkontoen her.
Sjølv om de er fleire leigetakarar av same bufellesskap eller leiligheit, må kvar enkelt leigetakar i kollektivet opprette eigen depositumskonto med utleigar. Det er berre tillate med éin leigetakar per depositumkonto.
Leigetakar er eigar av depositumkontoen saman med utleigar som disponerer kontoen.
Du kan samanlikne prisane våre med prisar frå andre selskap på Finansportalen.no
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}