Bli kunde
Bruk din eksisterende BankID for å bli kunde hos oss, og bestill deretter alt du trenger i nettbanken.
Har du BankID og er over 18 år, kan du bli kunde og ta i bruk nettbanken umiddelbart.
(Verger kan i egen nettbank søke om konto til mindreårige eller kontakte bankkontor for bistand).
Er du utenlandsk statsborger, over 18 år og ikke har BankID - klikk her for å bli kunde.
(Verger kan søke om konto for mindreårige i egen nettbank eller kontakte bankkontor for bistand).
If you are a foreign citizen older than 18 years, and don’t have a BankID - click here to become a customer.
(Guardians may apply for accounts for minors in their own online bank, or contact a branch office for assistance).
Bruk din eksisterende BankID for å bestille kort og opprette ny konto. Vi anbefaler at du også ordner deg passord til mobilbanken i samme omgang. Til slutt bestiller du BankID fra SpareBank 1 slik at du får fullt utbytte av selvbetjente løsninger hos oss.
Vent med å avslutte og flytte kundeforholdet i nåværende bank til du har mottatt nye kort og fått BankID hos oss. Så slipper du å være uten kort og nettbank i overgangsperioden.
Vi hjelper deg med å avslutte og flytte kontoene dine, avslutte og flytte BSU, og hente AvtaleGiro-avtalene dine. Husk å gi beskjed om ditt nye kontonummer til arbeidsgiver og andre som overfører penger til deg.
Har du ikke BankID?
Fra du er 13 år kan du få BankID. For å få BankID hos oss må du komme innom et av våre kontorer med legitimasjon. Gyldig legitimasjon for å få BankID er norsk pass, utenlandsk pass, reisebevis for flyktninger eller norsk utlendingspass . Dersom du ikke kan møte opp i kontoret, ta kontakt på telefon 915 07040.
Bank ID for mindreårige over 13 år
Foresatte kan bestille BankID til ungdom (13-18 år) i nettbanken. Når foreldrene har signert på avtalen må ungdommen møte opp i banken med passet sitt, på grunn av legitimasjonsplikten. Bestill BankID for mindreårige her