Privat

BankID på mobil fases ut

Etter 1. september 2022 kan du ikke lenger bestille eller fornye BankID på mobil. Ikke stress – tjenesten vil fortsatt fungere en stund til. For deg som er kunde i SpareBank 1 er engangskode-appen en fullgod erstatning.

Hva betyr dette for deg?

Vær obs på svindelforsøk!

Svindel kan ramme oss alle. Jo mer du vet om hvordan svindlerne opererer, jo bedre mulighet har du for å beskytte deg - og ikke gå i fella.

Obs! Husk at du aldri skal oppgi passord, BankID eller påloggingsinformasjon til andre.

Slik tar du dine forholdsregler og kan unngå å bli lurt

Krigen i Ukraina

Vi har den dypeste medfølelse for alle som er berørt av krigen i Ukraina.

Se hva dette betyr for deg som kunde.

Finner du ikke svar på det du lurer på? Ta gjerne kontakt med oss. 






Velkommen til Makrofrokost tirsdag 11. oktober

Økte renter, høyere råvarepriser og energikrise – hva betyr det for deg?

Vi inviterer til Makrofrokost tirsdag 11. oktober kl. 08.30 på Litteraturhuset  Fredrikstad. Det er også mulig å delta digitalt.

Kundeerklæringsskjema

Har du fått melding om utfylling av kundeerklæringsskjema?

Er kontoene dine sperret?

Har du fått beskjed om at ditt kundeforhold er sperret? Her finner du hvorfor dette har skjedd, og hva du kan gjøre for å få tilgang til kontoene dine igjen.

Her finner du hjelp


Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no