Privat

Har du blitt bedt om å overføre din BankID?

Vi sender ut e-poster, melding i nettbank og SMS til tidligere SNN-kunder om å overføre sin BankID til SpareBank 1 Helgeland. Les om hvorfor og hvordan her.

Blitt kontaktet om manglende legitimasjon?

Vi sender ut e-poster, melding i nettbank og SMS om manglende legitimasjon til noen av våre kunder.

Økning i antall svindelforsøk

Svindel kan ramme oss alle. Jo mer du vet om hvordan svindlerne opererer, jo bedre mulighet har du for å beskytte deg - og ikke gå i fella. Husk å aldri oppgi koder eller passord til andre.

Les mer om svindel    

BankID på mobil fases ut

Det er ikke lengre mulig å bestille eller fornye BankID på mobil. Ikke stress – tjenesten vil fortsatt fungere en stund til. For deg som er kunde i SpareBank 1 er engangskode-appen en fullgod erstatning.

Hva betyr dette for meg? 

Oppdatere kundeinformasjon

Har du mottatt melding om at du må oppdatere dine kundeopplysninger? 

 

Les mer og oppdater din informasjon.





Sammenlign priser

Du kan sammenligne våre priser med priser fra andre selskaper på Finansportalen.no