Private Banking er mer enn tradisjonelle banktjenester. Vi har som ambisjon å dekke behov som krever mer spisset kompetanse, og din rådgiver vil ofte være navet i et kompetansenettverk med spesialisert kunnskap innen ulike fagfelt.
Vi tilbyr Private Banking til personkunder med god økonomi. I tillegg har også bedrifter, stiftelser og offentlig virksomhet mulighet til å benytte seg av vår forvaltningsløsning.
Totalrådgivning i alle ledd
Vi dekker dine, familien og bedriftens behov i alle livsfaser.
Som Private Banking-kunde får du tilgang til et utvidet produkt og tjenestetilbud. Tjenestene er satt sammen for å dekke behov hos personer med stor og/eller kompleks økonomi.
Vi er tett på, og følger opp dine investeringer og øvrige avtaler.
Du får blant annet:
Tilgang til juridisk kompetanse
Formuesrådgivning
Platinumkort med utvidede kreditter og conciergeservice
Det skal oppleves komfortabelt og enkelt å være Private Banking-kunde i SpareBank 1 Østlandet. Din rådgiver vil ha et begrenset antall kunder for å kunne ivareta en 360-graders behovsavdekking og for å sikre optimal rådgivning for forvaltning av din formue.
Lokal tilknytning og tilgjengelighet er i tillegg avgjørende for at vi skal kunne betjene deg effektivt og med god kvalitet. Vårt kompetansenettverk har en regional forankring som gir rask tilgang til riktig kompetanse.
Du får tilgang til Concierge Service som gir deg ekstra service
Adgang til OSL lounge på Gardemoen og Businesslounge på Sola i Stavanger og Flesland i Bergen. Du får også et Priority Pass med tilgang til VIP lounger på flyplasser over hele verden.
Gratis kjøpsforsikring som dekker skader på varer, gjenstander og kunst når du betaler med kredittkortet
Gratis reise- og avbestillingsforsikring når du betaler med kortet
Rabatt på hotell, restauranter og opplevelser gjennom Priceless cities
Du får ekstra gode tilbud med Supertilbud, og i tillegg faste rabatter hos Nordic Reward.
Rådgiving og skreddersydde løsninger innen aksjehandel, investering og valutamegling.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgaver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis treff for",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du komme rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gang?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, husk banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikke nå",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal slippe å velge bank hver gang, bruker vi funksjonelle informasjonskapsler som lagrer hvordan du bruker nettsidene og hvilke innstillinger du har gjort."
}