Regnskapssystemet SpareBank 1 Regnskap er enkelt å forstå, og et godt verktøy i hverdagen. Det fine er at tilgangene kan justeres ut fra hva bedriften trenger til enhver tid. Du kan for eksempel justere antall ansatte ned hvis noen slutter, eller opp hvis du ansetter flere.
Tilgangene deles i tre nivåer – liten, medium eller stor.
Når du kjøper Bank+Regnskap er tilgang til teknisk support inkludert i prisen.
Du kan også få hjelp til å gjøre regnskapsjobben. Vi kan ta hele eller deler av regnskapsføringen, for en kort eller lengre periode. Dette kommer som et tillegg i prisen.
Vi viser kontoinformasjonen din i regnskapsprogrammet, så slipper du å logge inn i nettbanken din for å sjekke saldo.
Greit å vite
Det koster ingenting å etablere Bank+Regnskap.
Kostnader knyttet til Regnskapssytemet faktureres med MVA. Eget bilag med MVA-spesifikasjon tilgjengeliggjøres. Kostnader for banktjenester knyttet til Bank+Regnskap trekkes fra konto.
Det er månedsgebyrene for følgende som er inkludert:
Regnskapssystemet SpareBank 1 Regnskap, teknisk support og oppstartsmøte
Driftskonto
Skattetrekkskonto
Plasseringskonto
Bankkort
Nettbank Bedrift med integrasjon til regnskapssystem
Nei, løsningen er basert på digital kommunikasjon og er derfor avhengig av at vi har en sikker identifikasjon av deg som kunde.
Ved oppsigelse løper Bank+Regnskap ut neste kalendermåned. Dersom du sier opp 15.april må du betale for Bank+Regnskap til og med 31.mai.
Nei, ikke pr i dag. Med Bank+Regnskap fører du enten regnskapet ditt selv eller bruker regnskapsfører fra TheVIT.
Ja, det kan du. Alle selskapsformer kan håndteres i Bank+Regnskap.
Du er selv ansvarlig for utarbeidelse av regnskapet og innsendelse av all offentlig rapportering som til enhver tid gjelder din bedrift. Husk at du kan søke hjelp hos oss hvis du trenger det.
For å komme godt i gang anbefaler vi vårt inkluderte oppstartsmøte hvor vi gjennomgår teknisk oppsett av løsningen, og får deg enkelt igang. Vi arrangerer møte online via skjermdeling.
Du kan ikke få fordelene fra både LO Favør Forening og Bank+Regnskap, du må velge en av dem.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn en gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Velg minst et av alternativene",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjør et valg i nedtrekkslisten.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Velg et alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn et gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fylles ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn et gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn et gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn et gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn et gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis mer informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgiver",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgave som venter på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgaver som venter på deg",
"HUSKELISTE_LINK_TEXT": "Sjekk huskelisten",
"HUSKELISTE_CLOSE_TEXT": "Ikke nå",
"HUSKELISTE_COUNT_TEXT": "en",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din henvendelse",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 tegn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tall.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Velg land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på"
}