Forseinka fly?

Viss eit forseinka fly skaper meirutgifter har du krav på kompensasjon. Ta vare på kvitteringar på utlegg, billettar og bekrefting på flyforseinkinga.

eit fly i lufta blir forseinka på grunn av turbulens

Kompensasjon ved forseinka fly

Viss flyet er forseinka har du krav på kompensasjon. De vanlegaste grunnane til forseinking er tekniske problem, sjukdom blant kabinpersonalet, dårlege værforhold eller streik. Erstatning frå flyselskapet avheng av grunnen til forsinkelsen, lengde på reisa og kor lenge flyet er forsinka. Ta først kontakt med flyselskap, hotell eller annan reisearrangør, for å sjå kva dei betaler deg tilbake for reisa di.

Reiseforsikringa dekker det du ikkje får igjen frå flyselskapet og andre reiseselskap, som forseinkingar som kjem av vêrforhold, teknisk feil, trafikkuhell eller nødlanding.

Forbrukarrådet har laga ein eigen kalkulator som viser deg kva du har krav på av kompensasjon og erstatning ved forseinka eller kansellert fly. Du kan mellom anna ha krav på å få dekka mat og drikke allereie etter 2 timar.

Dette kan du få refundert frå reiseforsikringa:

  • Du kan få refusjon på det flyselskapet, reisearrangøren og hotellet ikkje erstattar.
  • Forhåndsbestilte arrangement og utflukter.
  • Dyrepensjonat (hund/katt) når du må avbestille reisa.

Mista fly på grunn av forseinking

Kontakt fly-, tog- eller busselskapet som er årsaka til at du ikkje rakk flyet, for erstatning. Viss forseinkinga fører til at du får meirutgifter for å innhente den planlagte reiseruta di, kan reiseforsikring dekke det du ikkje får erstatta frå flyselskapet/transportselskapet. Ta vare på kvitteringar på utlegg, billettar og bekrefting på forseinka transport. 

Har du reiseforsikring via bedrifta er du òg dekt ved forseinking frå offshore-installasjon (ankomst heliport).

Kontakt Fremtind for erstatning når du kjem heim eller viss du treng hjelp.

Sjølvforskulda forseinking?
Er du sjølv skuld i forseinkinga som gjorde at du mista flyet, er du dessverre ikkje dekka av reiseforsikring. Dette gjeld for eksempel viss du reiser heimanfrå for seint, feilbereknar trafikk, eller ikkje møter opp tidsnok til innsjekk eller sikkerheitskontroll. 

I slike tilfelle må du sjølv dekke nye billettar, eller undersøke kva løysingar flyselskapet eller reisearrangøren tilbyr.

Kansellert eller innstilt fly?

Har flyselskapet eller reiseoperatøren kansellert eller innstilt reisa di? Då har du krav på å anten få tilbakebetalt heile beløpet du har betalt for reisa, eller få ombooking til eit tidspunkt du vel sjølv. Krav om kompensasjon må du sjølv rette mot flyselskapet eller reiseoperatøren. Her er nokre utvalde flyselskap sine skjema for kompensasjon og refusjon:

SmartDelay+

Registrere deg minst 2 timar før neste flyavgang, så vil du og reisefølget ditt få fri tilgang til flyplassen sin lounge eller ei utbetaling – viss flyet ditt blir forseinka med meir enn 1 time.

Forseinka fly, eller forseinka til flyet?


Blant Norges beste på skadeoppgjer

*Tusen takk til alle våre kundar! Vi blei kundefavoritt 2024 og er samla sett blant Norges beste på skadeoppgjer ifølge Bytt.no. Forsikringsselskapet vårt, Fremtind, kjem best ut på både skadeoppgjer, kundeteneste og kundetilfredsheit for ei rekke forsikringar, mellom 22 andre forsikringsselskap.

Les om våre best i test-utmerkingar

Kva lurer andre på?

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }