Forseinka fly?

Viss eit forseinka fly skaper meirutgifter har du krav på kompensasjon. Ta vare på kvitteringar på utlegg, billettar og bekrefting på flyforseinkinga.

eit fly i lufta blir forseinka på grunn av turbulens

Kompensasjon ved forseinka fly

Viss flyet er forseinka har du krav på kompensasjon. De vanlegaste grunnane til forseinking er tekniske problem, sjukdom blant kabinpersonalet, dårlege værforhold eller streik. Erstatninga frå flyselskapet avheng av grunnen til forseinkinga, lengda på reisa og kor lenge flyet er forseinka. Ta først kontakt med flyselskap, hotell eller annan reisearrangør, for å sjå kva dei betaler deg tilbake for reisa di.

Reiseforsikringa dekker det du ikkje får igjen frå flyselskapet og andre reiseselskap, som forseinkingar som kjem av vêrforhold, teknisk feil, trafikkuhell eller nødlanding.

Forbrukarrådet har laga ein eigen kalkulator som viser deg kva du har krav på av kompensasjon ved forseinka eller kansellert fly. Du kan ha krav på å få dekt mat og drikke allereie etter 2 timar.

Dette kan du få refundert frå reiseforsikringa:

  • Du kan få refusjon på det flyselskapet, reisearrangøren og hotellet ikkje erstattar.
  • Forhåndsbestilte arrangement og utflukter.
  • Dyrepensjonat (hund/katt) når du må avbestille reisen.

Mista fly på grunn av forsinking

Kontakt fly-, tog- eller busselskapet som er årsaka til at du ikkje rakk flyet. Medfører forsinkinga meirutgifter for å innhente fastlagd reiserute, kan vi dekke det du ikkje får erstatta frå flyselskapet/transportselskapet. Ta vare på kvitteringar på utlegg, billettar og bekrefting på forsinka transport. 

Har du reiseforsikring via bedrifta er du òg dekt ved forseinking frå offshore-installasjon (ankomst heliport).

Kontakt Fremtind for erstatning når du kjem heim eller viss du treng hjelp. 
 

Sjølvforskulda forseinking?
Er du sjølv skuld i forsinkinga som gjorde at du mista flyet, er du dessverre ikkje dekka av reiseforsikring. Då anbefalar vi å sjekke med flyselskapet eller reisearrangøren.

Kansellert eller innstilt fly?

Har flyselskapet eller reiseoperatøren kansellert eller innstilt reisen din? Då har du krav på å anten få tilbakebetalt heile beløpet du har betalt for reisen, eller få ombooking til eit tidspunkt du vel selv. Krav om kompensasjon må du sjølv rette mot flyselskapet eller reiseoperatøren. Her er nokre utvalde flyselskap sine skjema for kompensasjon og refusjon:

SmartDelay+

Registrere deg minst 2 timar før neste flyavgang, så vil du og reisefølget ditt få fri tilgang til flyplassen sin lounge eller ei utbetaling – viss flyet ditt blir forseinka med meir enn 1 time.

Forseinka fly, eller forseinka til flyet?


Blant Norges beste på skadeoppgjer

*Tusen takk til alle våre kundar! Vi blei kundefavoritt 2023 og er samla sett blant Norges beste på skadeoppgjer ifølge Bytt.no. Vårt forsikringsselskap Fremtind kjem best ut på både skadeoppgjer, kundeservice og kundetilfredsheit for ei rekke forsikringar, blant 21 andre forsikringsselskap.   

Les om våre best i test-utmerkingar

Kva lurer andre på?

{ "EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.", "CHECKBOX_ERROR": "", "CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa", "DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.", "DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).", "RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.", "POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).", "TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.", "TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.", "ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).", "ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).", "SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).", "PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).", "MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)", "SEARCH_ALLE": "Alle", "MORE_INFO": "Vis meir informasjon", "RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor", "RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar", "VIEW_IN_MAP": "Vis i kart", "BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har", "AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg", "AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg", "MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Relevant for deg", "MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no", "MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei", "FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema ", "FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad", "TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR", "TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn", "NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.", "SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land", "GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på", "GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå", "MODAL_CLOSE": "Lukk", "SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til", "SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?", "SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min", "SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no", "SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort." }