Tips og råd
Nettbank
I nettbanken får du full oversikt over privatøkonomien på ein stad.
I nettbanken får du full oversikt over privatøkonomien på ein stad.
Full oversikt gir full kontroll. I nettbanken får du heile privatøkonomien samla under same tak. Lett å forstå, lett å ta tak i.
Min økonomi
Full oversikt over forbruket ditt fordelt på kategoriar. De faste utgiftene dine, store og små, lett tilgjengeleg og samla på ein stad.
Mi sparing
Full oversikt over alle sparepengane dine, anten det er fond og aksjar eller sparekontoane dine. Her finn du så klart også pensjonen din.
Mine barn
Full oversikt over barna sin økonomi – dei under atten, i alle fall. Barna kan òg få full oversikt sjølv gjennom sin eigen mobilbank Spink!
Min bustad
Full oversikt over blant anna bustadlånet, forsikringar, bustadsparing og utgifter relatert til bustaden. Du får til og med sjå kva bustader i nærområdet ditt har blitt selt for, og eit oppdatert estimat på kva bustaden din er verdt!
Mine køyretøy
Full oversikt over kva bilen din (eller motorsykkelen eller båten) kostar deg. Her finn du blant anna billånet, forsikring, leasingavtalen, bompasseringane – til og med fristen for neste EU-kontroll!
Mine forsikringar
Full oversikt over alle forsikringane du har hos Fremtind, kva dei dekker, kva dei kostar deg, og så klart korleis du bruker forsikringane.
1 av 5
Har du AvtaleGiro i ein eller fleire andre bankar, og ønskje å samle alt hos oss?
Alt du treng å gjere, er å samtykke til at vi kan hente og flytte avtalane for deg. Resten ordnar vi – heilt gratis, sjølvsagt.
Liker du ikkje å ha ubetalte rekningar hengande over deg i nettbanken?
Er du kunde i fleire bankar? Du kan leikande lett få opp alle kontoane dine og eventuelle kredittkort og forbrukslån i nettbanken hos oss.
Samtidig som du legg inn kontoar frå andre bankar (sjå førre tips), kan du velje å hente pengar frå desse kontoane til din konto i SpareBank 1.
Slik henter du pengar frå kontoar i andre bankar:
Pengane vil som regel bli tilgjengeleg i løpet av éin virkedag.
Legg du inn datoen du får løn (eller datoane, viss du er så heldig å ha fleire løningsdagar), kan du på Forfall-sida sjå kva rekningar du har til forfall fram til neste løn, og enkelt sjå om du har nok pengar på kontoen til å betale dei. Genialt, ikkje sant?
Slik legg du inn lønningsdato:
Visste du at du kan endre eller avslutte abonnement direkte i nettbanken?
Her finn du abonnementa dine:
La sparinga gå av seg sjølv Med mikrosparing kan du spare litt kvar gong du bruker bankkortet.
Her finn du mikrosparing:
Neste gong du bruker kortet, er du i gang med sparinga!
Har du ikkje BankID? Då vel du For deg som ikkje har BankID, og følger rettleiinga som kjem opp.
Problem: Viss du tastar inn feil kode for mange gonger, blir kodebrikka sperra.
Løysing:Ring oss på 57 82 97 00 så hjelper vi deg.
Problem: Kodebrikka viser ingen tal på skjermen, eller den viser ein dato.
Bestill ny kodebrikke.
NB: Det kan ta opp til 10 dagar før du får ny kodebrikke. Viss du lastar ned BankID-appen får du tilgong med ein gong.
Har du både BankID-app og kodebrikke, og det feilar ved innlogging kan du prøve følgande:
Viss du ønsker å bruke både kodebrikke og app:
Det er ikkje lenger mogleg å nytte både BankID-appen med biometri og kodebrikke på grunn av tryggleik. Har du biometri aktivert må du:
Viss du ønsker å berre bruke kodebrikke:
Viss du får ei feilmelding som startar med BID (BID er ei forkorting for BankID), så har desse feilmeldingane med BankID å gjere. Sjå kva feilmeldingane betyr og kva som kan vere løysinga.
Vi anbefaler å bruke siste versjon av nettlesaren din. Sjekk om du har siste oppdaterte versjon.
Tips! Viss du får problem i éin nettlesar, kan det fungere å prøve ein annan nettlesar. Til dømes: Google Chrome, Microsoft Edge, Firefox, eller Safari for Mac OS.
For å kunne logge inn i banken treng du anten BankID eller tenesta Utan BankID. For å få BankID eller Utan BankID må du møte opp i din lokale SpareBank 1 med gyldig legitimasjon og D-nummeret ditt. Då hjelper vi deg slik at du kan logge inn i nettbanken og mobilbanken.
Gyldig legitimasjon for å få BankID er pass eller norsk nasjonalt ID-kort.
For å få nettbank hos oss må du:
Eg har BankID frå annan bank
Har du BankID frå ein annan bank kan du bli kunde og bestille nettbank med din eksisterande BankID.
Eg har ikkje BankID
For å få nettbank må du først ha ein BankID. Dette kan du få frå du er 13 år. BankID blir brukt til innlogging i nettbanken, signering av elektroniske dokument og som legitimasjonen din på nett.
Les meir om korleis du skaffar deg BankID
Se også:
Nettbank
Mobilbank
Mobilbank for barn
Det kan vere fleire grunnar til at du ikkje får brukt BankID. Dette kan skuldast nettlesaren, BankID-appen, eller at nettbanken er mellombels utilgjengeleg.
Viss du får ei feilmelding som startar med BID, så handlar feilen om BankID.