Du kan forsikre hesten din når den er mellom 9 dagar og 15 år gammal.
Forsikringane dekker mellom anna veterinærutgifter og reseptbelagte medisinar.
Du kan vere trygg på at hesten får best mogleg behandling.
Online veterinær
Med vår hesteforsikring får du uavgrensa tilgang til gratis videosamtalar med dyktige veterinærar dersom det skulle skje noko med hesten din. Tenesta heiter FirstVet og er inkludert i alle våre dyreforsikringar og LOfavør dyreforsikringar.
Viss hesten din blir sjuk eller skadar seg kan veterinærbesøk fort bli svært kostbart. Det er viktig å ha moglegheit til å gi hesten best mogleg behandling.
Forsikringa gjeld i Norden, og Europa ved opphald i inntil 12 månadar.
Kor lenge varer forsikringa?
Hesteforsikringa avsluttast ved første hovudforfall etter at hesten har fylt 22 år.
Dekningar
Død eller avliving
Dekkes av Hesteforsikring
Tap eller tjuveri
Dekkes av Hesteforsikring
Veterinærutgifter og reseptpliktige medisinar
Dekkes av Hesteforsikring
Dekker veterinærutgifter ved sjukdom og ulykke, på inntil 75.000 kr.
Summen gjeld per år og er også den maksimale erstatninga du kan få per skadetilfelle.
Veterinærbehandling av føll
Dekkes av Hesteforsikring
Føll tilhøyrande forsikra hoppe, fram til føllet er 30 dagar gammalt. Forsikringa dekker inntil to føll i hoppa si levetid.
Eigenandel
Eigenandel
Eigenandelen for veterinærutgifter er 25 % av erstatningsbeløpet. Minimum 2.000 kr.
Fleire fordelar og rabattar
Fri bruk av online veterinær
Fri bruk av Firstvet (videosamtalar med veterinær) viss det skulle skje noko med hesten din.
Samlerabatt
Vi belønnar deg som samlar forsikringane hos oss. Du kan få inntil 15 % samlerabatt på skadeforsikringane dine. Er du i tillegg bankkunde, får du 5 % i ekstra rabatt.
Viss hesten din gjer skade på andre personar, dyr, eigedom eller eigendelar og du får eit erstatningskrav, kan du vere dekka av ansvarsdekninga i innbuforsikringa di.
Viktig å vite om hesteforsikring
Du kan kjøpe forsikring til hestar som er mellom 9 dagar og 15 år gamle.
Frå 15 år og inntil 17 år kan hesten berre forsikrast ved at forsikring flyttast frå eit anna selskap.
Forsikring opphøyrer ved første forfall det året hesten blir 22 år.
Vi anbefalar å ID-merke alle hestar. Dette gjer det enklare å identifisere hesten.
Hesteforsikring vilkår og IPID
Vilkår
Her kan du laste ned vilkåra som gjeld viss du kjøper forsikring i dag.
Har du arbeidsløyseforsikring hos oss frå før, må du logge inn og sjekke vilkåra som gjeld for deg.
Med kasko tilhengarforsikring dekkast skader som følge av brann, tjuveri, samanstøyt, utforkøyring, velting og hærverk, samt transport av skada tilhengar til verkstad.
Både i standard og topp innbuforsikring inngår det ei ansvarsforsikring (privatansvar). Denne dekninga kan gjelde viss du eller andre i husstanden får eit rettsleg erstatningsansvar for skade (innanfor Norden). Ansvarsforsikringa kan til dømes dekke ansvaret viss:
Barnet ditt skadar naboen sin bil*.
Du syklar* til jobb, og bulkar borti ein bil.
Det er vind, og trampolina di bles inn i naboen sitt hus.
Hunden din angrip ein annan hund i parken.
Du lastar inn i bilen frå ei handlevogn, men slepp den og den triller inn i ein annan bil.
Du køyrer inn i eit butikkvindauge med ein elektriske rullestol.
Du køyrer ein liten båt* og skrapar opp ein annan båt.
Har det skjedd ei skade? Ansvarsforsikringa dekker mykje, men den dekker ikkje alt. Det betyr blant anna at dersom du ikkje er juridisk erstatningsansvarleg etter ein skade, så dekker heller ikkje forsikringa kravet frå den andre parten. Den dekker heller ikkje ansvar ved skade ovanfor eigen familie, eller skade ved bruk av motorkøyretøy (med unntak av nokre mindre køyretøy). Sjå fullstendige vilkår for detaljar.
*Det skal veldig mykje til før barn under 12 år blir erstatningsansvarlege. Sykkel inkluderer både el-sykkel og vanleg sykkel. Båtar inntil 14 fot og 10 hk.
Når du bestiller veghjelp digitalt tar det som regel kortare tid å få hjelp, då du slepp å stå i ei eventuell telefonkø. I tillegg får vi lettare innhenta opplysningar om blant anna posisjonen til køyretøyet ditt.
3. Mens du ventar Etter du har bestilt veghjelp vil du motta ein SMS med bekrefting om at bilbergar er på veg, med informasjon om telefonnummeret til bilbergaren, forventa ankomsttid og moglegheit for å følge med på bergingsbilen undervegs.
Kjedelig å vente på veghjelp? Bruk tida på å sjekke om du er riktig forsikra. Vel di livsfase og sjå kva andre i same situasjon har valt.
4. Når veghjelpa kjem Bilbergingsselskapet vil forsøke å fikse bilen din på staden. Viss det ikkje går, fraktar dei bilen til næraste verkstad (eller bensinstasjon/ladestasjon viss du er tom for drivstoff). Må bilen på verkstad, må du melde skade på køyretøyet så raskt som mogleg. Viss du treng leigebil vil du òg få hjelp med dette.
5. Ta vare på kvitteringar Ta vare på kvitteringar og dokumentasjon for eventuelle ekstrautgifter du har hatt i samband med bilberginga. Du kan søke om refusjon av billigste transport heim. Dersom du har brukt ei anna veghjelpsteneste enn vår samarbeidspartner SOS veghjelp, må du legge ut for heile rekninga sjølv. Du får dette refundert minus eigenandel, når du melder sak hos Fremtind.
Kva kostar veghjelp og bilberging? Prisen på veghjelp er eigenandelen, som er 750 kroner, med mindre det står noko anna i forsikringsbeviset ditt. Eigenandel må betalast så lenge du har delkasko, kasko eller toppkasko, i heile Europa. Viss du kun har ansvarsforsikring på køyretøyet, må du betale full pris for veghjelp (med mindre du er dekt av medlemskap eller annan type forsikring).
Har du kasko (med leigebil som tilval) eller toppkasko får du også leigebil, viss du skulle trenge det i samanheng med veghjelpa og reparasjon.
Kva kan eg få hjelp med? Du får veghjelp ved små og store problem, enten du er på vegen eller heime i oppkøyrsla – heile døgnet, heile året. Bilbergaren vil forsøke å fikse problemet på staden. Viss det ikkje går, fraktar dei bilen til nærmaste verkstad (eller bensinstasjon/ladestasjon viss du er tom for drivstoff). Du får hjelp ved til dømes:
Vi har avtale med SOS veghjelp, som er Nordens største på veghjelpstenester. Dei hjelper deg enten det gjeld bil, motorsykkel eller lastebil.
Kva anna er eg dekt for? Du kan òg vere dekt for meirutgifter som til dømes:
påfylling etter å ha køyrt tom for drivstoff
utgifter til heimreise, med rimelegaste kommunikasjonsmiddel
(eller utgifter til avgjerdsstad i staden for heimreise, så lenge det er rimelegare enn heimreise)
transport av tilhengar som er med på turen (er det berre hengaren som er skada vil berre den bli frakta til verkstaden, men då må hengaren ha eiga forsikring)
Veghjelpsbevis
Tidlegare trengde du eit veghjelpsbevis for å vise bilbergaren at veghjelpa var dekt av forsikringa. No skjer alt automatisk når du oppgir registreringsnummeret på køyretøyet til bilbergaren.
Forsikring av garasje er ei tilleggsdekning du kan velje når du kjøper husforsikring og hytteforsikring. Du kan sjekke om du har tilleggsdekning for garasje ved å logge inn i «mine forsikringar» (eller mobil-/nettbanken) og sjå under husforsikring > tilleggsbygg. Dette gjeld òg for innredet garasje eller uthus, og dessutan andre tilleggsbygningar som anneks, naust, dukkehus, carport, fast trebrygge, lysthus og såg liknande.
Har du nyleg bygd deg garasje eller ei annan bygning? Kontakt oss for å legge til tilleggsbygning i hus-/hytteforsikringa.
Reisegods er personlege eigedelar du tar med deg når du reiser eller forlet huset. Forsikringa dekker blant anna tjuveri, brann og mista innsjekka bagasje, med nokre få unntak.
Med vår heilårs reiseforsikring er det ingen øvre grense for kor mykje du totalt kan få i erstatning for reisegods. For enkeltgjenstandar er erstatninga avgrensa til 40.000 kroner per enkeltgjenstand. For kontantar, pass og reisedokument er erstatning inntil 15.000 kroner per person.
For enkeltreiseforsikringa i kredittkortet er den totale forsikringssummen 30.000 kroner, og erstatninga er avgrensa til maksimalt 10.000 kroner per enkeltgjenstand.
Følgande eigendelar erstattast som éin enkeltgjenstand: (eksempel: tar du med deg 5 dyre smykke på reise med heilårs reiseforsikring, er makserstatninga på 40.000 kroner til saman for alle smykka).
Smykker, klokker, pelsverk og bunad.
Elektronisk utstyr med tilbehør.
Musikkinstrument med tilbehør.
Sports-/fritidsutstyr.
Våpen med tilbehør.
Køyreutstyr til motorkøyretøy.
Har du ekstra verdifulle ting? Gjenstandar utover det som står nemnt over vert erstatta med inntil 40.000 kroner per gjenstand i heilårs reiseforsikring (10.000 for enkeltreiseforsikring). Har du verdisaker som for eksempel sykkel, briller, smykker eller klokker som er verdt meir, så anbefaler vi å forsikre dei med verdisakforsikring. Då får du igjen heile verdien, i tillegg til at du er dekt for fleire hendingar.
Følgande gjenstandar er ikkje ansett som reisegods, og er difor ikkje dekka av reiseforsikring:
Motorkøyretøy og campingvogn/tilhengar samt utstyr til dette.
Køyre-/sikkerheitsutstyr til motorkøyretøy når dette er i bruk, eller når det oppbevarast saman med køyretøyet.
Båt med tilbehør. Kano, kajakk og segl-/surfebrett reknast ikkje som båt.
Fallskjerm-, basehopputstyr-, hang-/paraglider- og liknande med tilbehør.
Både reiseforsikringsbeviset og reisekortet ditt finn du ved å logge inn i «mine forsikringar», mobilbanken eller i nettbanken.
Logg inn så kan du laste ned, skrive ut, få det tilsendt på epost eller få tilsendt i posten. Etter du er logga inn finn du reisekortet og informasjon under: Forsikringsoversikt > Mine forsikringar > Reiseforsikring > Til reisekortet.
Har du enkeltreiseforsikring via Mastercardet ditt finn du reiseforsikringsbeviset under: Mastercard > Fordelar > Reisefordelar
Ja, reiseforsikringa dekker visse typar ekstremsport og andre risiko-aktivitetar, som er ein typisk eingongsaktivitet i samband med ei ferie- og fritidsreise.
Du kan også ende opp med heile eller delar av rekninga sjølv, dersom aktiviteten utførast grovt uaktsamt (som for eksempel under ekstreme vêrforhold som sterk vind eller ekstreme bølger). Dersom det skulle skje ei ulukke kan du vere dekka for:
*Dekker ikkje organisert luftsport der du utøver aktiviteten i regi av klubb, foreining eller arrangør.
Reiseforsikringa dekker:
Basehopping
Dykking djupare enn 40 meter
Friklatring
Wingsuit flying
Kamp- og sjølvforsvarssport
Hastigheitsløp med motorkøyretøy
Ekspedisjonar
Høgdeopphald høgare enn 6.000 meter
Dersom du planlegger å gjennomføre aktivitetar reiseforsikringa ikkje dekker, bør du skaffe deg ei eiga spesialforsikring via organisasjonen eller bedrifta som tilbyr aktiviteten.
Toppkasko bubilforsikring dekker alle typar uforutsette fuktskader som følge av fukt i tak, veggar og golv for opptil 15 år gammal bubil. Du må ha godkjent årleg fuktkontroll frå ein caravanforhandlar autorisert av Norges Caravanbransjeforbund.
Årleg fuktkontroll Det er viktig å gjennomføre årleg fuktkontroll, for å oppretthalde garantien og oppdage fukt tidleg. Det er vanleg at fuktkontrollen må takast årleg innan 30 dagar før eller etter registreringsdatoen. Er campingvogna/bubilen registrert 1. juni, må fukttesten takast mellom 1. mai og 30. juli.
Fuktgaranti Kjenn til fuktgarantien på campingvogna/bubilen din. Den kan variere frå 5 til 12 år. Følg garantiføresetnadane for å sikre ein gyldig garanti. Dokumentasjon på årlege utførte fuktkontrollar er avgjerande.
Fuktsensorar
Vurder å installere ein fuktsensor, som for eksempel Avara Moist, for kontinuerleg overvaking av fukt og tidleg varsling ved lekkasjar. Dette kan bidra til å oppdage fuktproblem mellom dei årlege fuktkontrollane og minimere eventuelle fuktskader.
Eigenkontroll
Utfør jamnleg eigenkontroll ved å sjekke utsette område som rundt luker, bak gardiner, i hjørner framfor og bak, og i bagasjerommet. Oppdagar du fukt, bør du få dette sjekka av ein fagperson for å forhindre ytterlegare skader.
*Tusen takk til alle våre kundar! Vi blei kundefavoritt 2023 og er samla sett blant Norges beste på skadeoppgjer ifølge Bytt.no. Vårt forsikringsselskap Fremtind kjem best ut på både skadeoppgjer, kundeservice og kundetilfredsheit for ei rekke forsikringar, blant 21 andre forsikringsselskap.
Du kjøper forsikringa di hos i SpareBank 1, og den dagen du må bruke den, kontaktar du forsikringsselskapet vårt Fremtind.
{
"EMAIL_FIELD_ERROR": "Skriv inn ei gyldig e-postadresse.",
"CHECKBOX_ERROR": "",
"CHECKBOX_GROUP_ERROR": "Vel minst eit av alternativa",
"DROPDOWN_ERROR": "Gjer eit val i nedtrekkslista.",
"DATE_TO_FROM_ERROR": "Ugyldig dato (eksempel på gyldig dato 31.12.2016).",
"RADIO_ERROR": "Vel eit alternativ.",
"POSTAL_CODE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig postnummer (4 siffer).",
"TEXT_FIELD_ERROR": "Feltet må fyllast ut.",
"TEXT_FIELD_CONTENTS_ERROR": "Ugyldig verdi.",
"ACCOUNT_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig kontonummer (11 siffer).",
"ORGANISATION_FIELD_ERROR": "Skriv inn eit gyldig organisasjonsnummer (9 siffer).",
"SSN_ERROR": "Skriv inn eit gyldig fødselsnummer (11 siffer).",
"PHONE_ERROR": "Skriv inn eit gyldig telefonnummer (8 siffer).",
"MOBILE_PHONE_NO_ERROR": "Skriv inn eit gyldig norsk mobilnummer (8 siffer)",
"SEARCH_ALLE": "Alle",
"MORE_INFO": "Vis meir informasjon",
"RESULT_TYPE_BANK": "Bankkontor",
"RESULT_TYPE_ADVISOR": "Rådgjevar",
"VIEW_IN_MAP": "Vis i kart",
"BEFORE_COUNT_TEXT": "Du har",
"AFTER_COUNT_TEXT": "oppgåve som ventar på deg",
"AFTER_COUNT_TEXT_PLURAL": "oppgåver som ventar på deg",
"MINE_OPPGAVER_LINK_TEXT": "Sjekk mine oppgåver",
"MINE_OPPGAVER_CLOSE_TEXT": "Ikkje no",
"MINE_OPPGAVER_COUNT_TEXT": "ei",
"FORM_ERROR_LABEL":"Feil i skjema
",
"FORM_SUCCESS_LABEL":"Takk for din førespurnad",
"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR":"TEXT_FIELD_LENGTH_ERROR",
"TEXTAREA_FIELD_LENGTH_ERROR":"Maks 2000 teikn",
"NUMBER_ERROR": "Du kan kun skrive inn tal.",
"SEC_BLOCKER_DROPDOWN_DEFAULT": "Vel land",
"GLOBAL_SEARCH_NO_RESULT_TEXT": "Ingen treff på",
"GLOBAL_SEARCH_FACET_LABEL": "Vis resultat frå",
"MODAL_CLOSE": "Lukk",
"SEND_TO_BANK_BEFORE_INFO_TEXT": "Vil du kome rett til",
"SEND_TO_BANK_AFTER_INFO_TEXT": "neste gong?",
"SEND_TO_BANK_NEXT_BUTTON_TEXT": "Ja, hugs banken min",
"SEND_TO_BANK_CANCEL_BUTTON_TEXT": "Nei, ikkje no",
"SEND_TO_BANK_NEXT_DISCLAMER_TEXT": "For at du skal sleppe å velje bank kvar gong, bruker vi funksjonelle informasjonskapslar som lagrar korleis du bruker nettsidene og kva innstillingar du har gjort."
}